Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس پلیس‌راه استان خراسان جنوبی گفت: در طرح ممنوعیت و محدودیت تعطیلات کرونایی که از ۲۴ مرداد ماه در راه‌های خراسان جنوبی آغاز شده است، ترددهای جاده‌ای تاکنون ۳۲ درصد کاهش داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند‌، سرهنگ علیرضا رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور بر‌اساس مصوبات ستاد ملی کرونا طرح ممنوعیت و محدودیت تردد خودرویی از ساعت 12 ظهر یکشنبه 24 مرداد‌ماه در خراسان‌‌جنوبی نیز آغاز شده است که در این طرح تاکنون ترددهای جاده‌ای 32 درصد، ورودی به استان 38 درصد و خروجی از استان 42 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه در این طرح تاکنون یک هزار و 24 خودرو اعمال قانون شده‌اند، تصریح کرد: در این باره 853 تذکر لسانی نیز به رانندگان داده و ‌595 خودرو عودت داده شده است.

اجرای طرح ممنوعیت تردد در شهرهای استان مرکزی به روایت تصویرطرح ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ایلام اجرایی شده است + فیلمطرح ممنوعیت سفر در استان مازنداران با قاطعیت اجرا می شود

رئیس پلیس‌راه استان خراسان جنوبی با اشاره به این که طرح ممنوعیت ورود و خروج تا نیمه شب پنجم شهریورماه ادامه دارد و تردد شبانه کماکان تا زمانی که ستاد ملی کرونا اعلام کند ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: انشاالله با رعایت دستور العمل‌های ابلاغی بتوانیم از این وضعیت عبور کنیم.

انتهای پیام/253/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ممنوعیت خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی روز جمعه اعلام کرد: اکنون تمامی محور‌های بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی آبنما‌ها بسته است.

وی افزود: محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد نیز به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت، از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیر‌ها از تردد در آنها خودداری کنند.

همچنین با توجه به مسدود بودن محور عشق آباد به بردسکن، فرماندهی پلیس راه طبس - یزد به رانندگان توصیه کرد که از مسیر بشرویه تردد کنند.

فعالیت سامانه بارشی جدید از دیروز (پنجشنبه) در خراسان جنوبی آغاز شد و با توجه به بارش گسترده در اکثر نقاط استان وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی قابل پیش بینی است که در این زمینه هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر شد.

مدیریت بحران استان هم اعلام کرد: بارندگی‌ها به ویژه در شرق استان ممکن است شدید باشد و سیلاب به راه بیندازد لذا مردم هشدار‌ها را جدی بگیرند.

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ