Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@11:33:28 GMT

بدشانسی جدید اسکوچیچ و تیم ملی فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۱۴۱۲

بدشانسی جدید اسکوچیچ و تیم ملی فوتبال ایران

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت باشگاه «آ. ا. ک آتن» اعلام کرد مصدومیت احسان حاج صفی بر خلاف اخبار قبلی چندان دشوار نیست و بازیکن تیم ملی ایران با حداقل سه هفته طول درمان می‌تواند به میادین بازگردد.

باشگاه آ. اِ. ک یونان، آسیب‌دیدگی احسان حاج صفی از ناحیه ران پای چپش چندان جدی نیست و با حداقل ۳ هفته دوره درمانی می‌تواند به میدان بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در حال حاضر روند درمان خود را آغاز کرده است تا بتواند هرچه زودتر برای شروع فصل فوتبالی یونان آماده شود.

بنابراین کاپیتان اول تیم ملی ایران بازی با سوریه و عراق را از دست داد تا نتواند در جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ در شروع بازی‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر قرار گیرد.

تیم ملی فوتبال ایران ۱۱ شهریور با سوریه و ۱۶ شهریور با عراق بازی می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احسان حاج صفی احسان حاج صفی اخبار لژیونرها کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!

به گزارش "ورزش‌سه"، این مسابقه که میان دو تیم میانه جدولی رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد، با برتری شاگردان اوزونیدیس در ایجاد موقعیت‌های گلزنی همراه بود ولی مهاجمین گل‌گهر در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند تا در پایان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکنند.

اما یکی از نکات ویژه این مسابقه شباهت عجیب رنگ یشمی و سرمه‌ای با شروع بازی بود که معلوم نیست چطور ناظر مسابقه که در جلسه هماهنگی پیش از بازی با سرپرستان دو تیم شرکت داشته، با دیدن رنگ پیراهن‌ها متوجه چنین شباهت عجیب که در 45 دقیقه اول گیج کننده بود نشده است.

علی خسروی درباره این موضوع با انتقاد از ناظر بازی و داور مسابقه گفته است: «ایرج نظری بازی داوری بود و من با او تماس گرفتم. گفت قرار است نیمه دوم لباس ها عوض شود. گفتم این موضوع شب قبل از بازی باید توسط شما و نماینده فدراسیون کنترل شود.» 

خسروی اضافه کرد: « ایمان کهگش داور خوب استان فارس اصلا نباید اجازه شروع این بازی را می‌داد، چون بیننده تلویزیونی که اصلا نمی توانست تشخیص بدهد و داوران هم به مشکل می‌خوردند. به نظرم این کج سلیقگی خودشان هم بود و خود تیم‌ها هم باید حواس‌شان بیشتر باشد. سازمان لیگ حتما باید تذکر جدی به ناظر داوری بدهد.»  

درنهایت با شروع نیمه دوم شاهد پوشیدن پیراهن سفید توسط بازیکنان گل‌گهر بودیم که میزبان این مسابقه بودند و در اتفاقی عجیب پیراهن دوم خود را برای متمایز شدن کیت‌های دو تیم برتن کردند. البته در ابتدا قرار بود که شمس آذر پیراهن دوم خود را با شروع نیمه دوم بپوشد که آنها پیراهن دوم خود را به تن نداشتند تا در سیرجان شاگردان اوزنیدیس در نیمه دوم با رنگ سفید در زمین متمایزتر و مشخص‌تر باشند.
عکس‌ها جواد نادری‌پور

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران