Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@11:30:21 GMT

شیری: هیچ مشتری نداشتم و از تاخیر معذرت می‌خواهم!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۱۴۹۰

مهدی شیری پس از تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: خدا را شکر می‌کنم بابت حضور چند ساله‌ در پرسپولیس که همراه تیم افتخارات زیادی کسب کردم. به خواسته مدیریت باشگاه و کادرفنی قراردادم را 2 سال تمدید کردم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای ما رقم بخورد.

به گزارش تابناک ورزشی، شیری در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است تا روند موفقیت پرسپولیس ادامه داشته باشد؟‌ اظهار داشت: یکی از دلایل موفقیت تیم ما همدلی و دوری از حاشیه بوده و امیدواریم با حمایت هواداران موفقیت‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که امسال می‌توانند در آسیا قهرمان شوند؟ خاطرنشان کرد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد. بابت اتفاقات تلخ فینال سال گذشته در آسیا یک معذرت‌خواهی به هواداران بدهکار هستم و از همه آنها عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی را در کنار هم رقم بزنیم.

شیری در پاسخ به این سوال که پیش از تمدید قرارداد با پرسپولیس، پیشنهادهایی از تیم‌های دیگر داشته است، تصریح کرد: تا چند روز پیش سفر بودم و با هماهنگی با باشگاه قرار شد امروز جلسه‌ای را برگزار کنیم. تا به امروز با هیچ باشگاهی مذاکره‌ای نداشتم و اگر کسی ادعایی در این زمینه کرده، من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی در خصوص جدایی نوراللهی عنوان کرد: نوراللهی بازیکن بزرگی است و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است. امیدوارم هرجا هست موفق باشد. هواداران باید احمد را درک کنند، پرسپولیس تیم بزرگی است و قطعا به مسیرش ادامه خواهد داد.

مدافع پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که امسال چند پاس گل می‌دهد؟ گفت: دوست دارم ابتدا بازیکن مثبتی برای تیمم باشم و بعد از آن سال فوق‌العاده‌ای برایم باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان اشرف غنی رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان پرویز کردوانی مهدی شیری پرسپولیس تمدید قرارداد محرم افغانستان اشرف غنی رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان پرویز کردوانی پاسخ به این سوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • (ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس