Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال ابدالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به همکاری اصناف لرستان در طرح محدودیت‌های کرونایی، اظهار کرد: خوشبختانه با اعلام تعطیلی اصناف در راستای کاهش شیوع کووید۱۹، شاهد همکاری بیش از ۹۵ درصد اصناف استان با ستاد استانی کرونا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اصناف لرستان در دهه نخست ماه محرم بیش از ۱۰ هزار غذای گرم را بین نیازمندان توزیع کردند، همچنین بیش از ۵۰ هزار ماسک نذری به هیئات مذهبی و عزارداران داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول بسیج اصناف لرستان از برگزاری همایش "عاشقان ثاراله" در سوم شهریورماه در استان خبر و ادامه داد: به مناسبت روز بسیج اصناف این همایش در سراسر کشور و به تبع مرکز لرستان برگزار خواهد شد.

ابدالی با اشاره به برپایی طرح هر کاسب یک دانش‌آموز، بیان داشت: در این طرح بیش از ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر توسط بازاریان استان بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی پایگاه تاکسی‌رانان به منظور توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر فعالیت‌های اصناف لرستان در دهه نخست ماه محرم بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان طرح هر کاسب یک دانش آموز تعطیلی اصناف توزیع بسته های معیشتی اصناف لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی

شعبان سعید وزیر توسعه صنایع و تجارت تانزانیا در جریان بازدید از یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید لوازم خانگی کشور در شهرک صنعتی محمودآباد قم گفت: برای من خیلی جالب بود که مجموعه‌ای با چنین ظرفیت توانسته محصولات متنوعی از انواع لوازم خانگی را به صورت وسیع تولید کند.

او افزود: با توجه به اینکه این مجموعه توانسته به دانش فنی تولید لوازم خانگی با کیفیت و تنوع بالا دست یابد ما بسیار علاقمندیم از تجارب و این توانمندی‌ها در کشورمان استفاده کنیم.

وزیر توسعه صنایع و تجارت تآنزانیا نیاز کشور‌های آفریقایی را به این گونه محصولات بسیار زیاد دانست و یادآور شد: باید تلاش کنیم روابط تجاری و اقتصادی را با تولید کنندگان ایرانی افزایش دهیم.

او افزود: به طور ویژه محصولات این شرکت مورد توجه ما قرار گرفته و ما از مدیران این کارخانه خواسته‌ایم که در تانزانیا حضوری فعال داشته باشند تا محصولات ایرانی بیش از پیش در بازار‌های آفریقایی وارد شود.

قائم مقام این واحد صنعتی هم گفت: به برکت نظام اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم ظرفیت‌های خوبی پیش روی تولید کنند ایرانی قرار گرفته و این آمادگی وجود دارد که سالانه یک میلیون دستگاه انواع لوازم خانگی را به کشور‌های آفریقایی صادر کنیم.

اسحاقی یادآورشد: تانزانیا می‌تواند پل ارتباطی بین جمهوری اسلامی ایران و آفریقا باشد که در گام نخست صادرات محصول و در گام بعدی انتقال دانش فنی را انجام دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم