Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده گلستان در مجلس در موافقت با گزینه پینشهادی وزارت آموزش و پرورش گفت: نارضایتی مستمر معلمان، دانش آموزان و خانواده های آنها می طلبد که که فکر، رویکرد و دیدگاه جدیدی که توام با تغییر باشد، بر مسند امور وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عبدالجلال ایری نماینده مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش طی سخنانی اظهار داشت:   ما در وضع موجود بعد از گذشت 42 سال در نقطه ای هستیم که معلمان، دانش آموزان و خانواده های آنها از وضعیت آموزش و پرورش ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ناراضی بودن در طول این سالها آیا نمی طلبد که فکر، رویکرد و دیدگاه جدیدی که توام با تغییر باشد، بر مسند امور وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی افزود: ما امروز در بسیاری از حوزه ها از جمله حوزه اقتصادی و آموزش  به این نقطه رسیدیم که نیازمند تغییر اساسی هستیم. این تغییر اساسی به دست کسانی می تواند انجام شود که شاکله این کار در آن ها وجود داشته باشد. جوان بودن آقای باغگلی امتیاز اصلی او است.  امروز فرهنگیان ما در ارتباط با طرح رتبه بندی بلاتکلیف هستند. امروز پس از گذشت دو سال از بحران کرونا بسیاری از دانش آموزان ما ترک تحصیل کردند و بسیاری از بازنشستگان ما در آموزش و پرورش ناراضی هستند.

نماینده گلستان در مجلس گفت: چالش اساسی وزارت آموزش و پرورش به موضوع  کسری بودجه این وزارتخانه بازمی گردد. در وضع موجود 95 درصد از منابع اعتباری این وزارتخانه برای فرهنگیان است و 5 درصد آن برای مدارس هزینه می شود.  در شرایط فعلی در نقطه ای هستیم که اعتبارات و بودجه ما یکی از معضلات اصلی این وزارت خانه است و شاید هیچ وقت در چنین شرایطی را تجربه نکرده بودیم که ریاست محترم جمهوری صراحتا از وزیر پیشنهادی خود نام ببرد و تاکید کند که در تمامی جلسات برای حمایت از آقای باغگلی حضور پیدا خواهد کرد. 

ایری خاطرنشان کرد: از همکارانم در مجلس خواستارم که همانطور که 18 میلیون نفر از مردم عزیز کشورمان به آقای رئیسی اعتماد کردند شما نیز به انتخاب آقای باغگلی از سوی آقای رئیسی اعتماد کنید. من قصد حمایت از آقای باغگلی را نداشتم ولی  به دلیل تخریب هایی که علیه ایشان در فضای مجازی اتفاق افتاد در این جایگاه قرار گرفتم. جوان بودن ایشان یکی از امتیازات او است و قطعا با رای شما عزیزان به سمتی می رویم که بیانیه گام دوم انقلاب را عملی کنیم. 

وی در پایان گفت: دولت سیزدهم فرصتی می خواهد که وجود و اجراییات خود را در قالب جوانانی که در عرصه حاضر شدند به منصه ظهور بگذارد. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون آموزش و تحقیقات وزارت آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات وزارت آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش آقای باغگلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان

 رضامراد صحرایی در جمع قهرمانان جهانی والیبال دانش آموزی که در سالن وزارت آموزش و پرورش حضور داشتند، با بیان اینکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش توسعه تربیت‌بدنی است گفت: مفتخرم در این دولت ۲۲۰۰ فضای ورزشی ساخته شده است، ۵ دهکده جامع ورزشی احداث خواهد شد چراکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش تقویت تربیت بدنی است.

وی با بیان اینکه لذت خلق افتخار در دوره نوجوانی گوارای وجودتان افزود: این پیروزی تقدیم به همه معلمان شما باشد که در شکل‌گیری شخصیت شما تاثیرگذار بوده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رسیدگی ویژه به سلامت جسمی دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌های پیوسته ما در آموزش و پرورش، است، ادامه داد: سلامت جسم و بدن برای یادگیری عمیق و برای نقش آفرینی دقیق مهم است. در نتیجه از وظایف ما این است که در ساحت زیستی و بدنی کمک کنیم.

صحرایی با بیان اینکه یکی از آرزوهای من این است که هر روز حداقل یک ساعت دانش‌آموزان در مدرسه ورزش کنند گفت: این مهم را حتما دنبال می‌کنیم. 

وزیر آموزش و پرورش داشتن اعتماد به نفس تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران را یک فاکتور خیلی مهم برشمرد و افزود: شما در مقابل تیم‌های اروپایی بازی کردید، این‌قدر اعتماد به نفس داشتید و کار خودتان را کردید، ارزشش از کاپ و مدال بیشتر است. 

وی خطاب به مسئولان ورزش کشور تاکید کرد: اگر می‌خواهید تیم قوی درست کنید به مدرسه‌ها بیایید. بهترین‌ها در مدرسه هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • دولت با ایده‌هایی عملگرایانه سیاست‌های جمعیتی را تقویت کند
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • پول هست زمین نیست!
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است