Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماتئوس کونیا گزینه اتلتیکو مادرید در صورت عدم جذب ولاهوویچ است.

دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب فیورنتینا تحت تاثیر صحبت با دیگو سیمئونه قرار گرفته است. 

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، روکو کومیسو، رئیس فیورنتینا ظهر امروز وارد شهر رم شد تا جلسه مهمی با مدیران این باشگاه در مورد دوشان ولاهوویچ برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم 21 ساله ویولا پس از صحبتی که با دیگو سیمئونه داشته برای پذیرش پیشنهاد اتلتیکو مادرید وسوسه شده است. نهایی شدن انتقال ولاهوویچ به اتلتیکو مادرید، به تصمیم او بستگی زیادی دارد.

اگر مهاجم تیم ملی صربستان به سران فیورنتینا اعلام کند که قراردادش را تمدید نمی کند و در عوض می خواهد برای بازی در لیگ قهرمانان راهی تیم مادریدی شود، احتمالا با درخواست او موافقت خواهد شد. روخی بلانکو امیدوار باقی می ماند اما اگر انتقال نهایی نشود، برای ماتئوس کونیا از هرتابرلین اقدام خواهد کرد. 

در صورت جدایی ولاهوویچ، فیورنتینا برای جذب جانلوکا اسکاماکا اقدام خواهد کرد. مهاجم ایتالیایی ساسولو که فصل قبل به صورت قرضی در جنوا حضور داشت حدود 30 میلیون یورو قیمت دارد. 

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو بازداشت ستاره لیگ برتری به جرم رانندگی در مستی زبیر نیک نفس امروز استقلالی می شود انتقال مهدی قائدی منتفی شد؛ 900 هزار دلار آخرین مبلغ پیشنهادی شباب الاهلی به استقلال به منظور بالا بردن پیشنهاد برای هری کین؛ سیتی به دنبال فروش لاپورته اولی هونس: باید مقابل قدرت مالی شیخ‌ها و اُلیگارشی‌ها، راه حل جایگزین داشته باشیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به نقل از یک منبع صهیونیستی نوشت: با توجه به صحبت‌هایی که در مورد آمادگی برای عملیات رفح مطرح شده و قبل از اینکه حماس به پیشنهاد مصر پاسخ دهد، تصمیم گرفته شد که سربازان ذخیره‌ای که قرار بود در عملیات رفح شرکت کنند، لغو آماده باش شوند.

براساس گزارش المیادین، این روزنامه صهیونیستی به نقل از وال استریت ژورنال آمریکایی نوشت: پس از اظهارات اسرائیل در خصوص ادامه عملیات نظامی و حمله به رفح، حماس تهدید کرد که در صورت آغاز عملیات در آنجا، مذاکرات را متوقف خواهد کرد.

در زمانی که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، تأیید می‌کند که این رژیم با پایان دادن به جنگ موافقت نخواهد کرد و حمله به رفح، خواه توافقی حاصل شود یا خیر، اجرا خواهد شد، وال استریت ژورنال که بر اساس گزارش‌های خارجی، توافق کردند که در مورد آتش بس طولانی مدت صحبت کنند.

 غانم ابراهیم، ​​خبرنگار امور جهان عرب شبکه ۱۲ صهبونیستی، گزارش داد که در حالی که صهیونیست‌ها منتظر پاسخ یحیی السنوار، فرمانده حماس در غزه هستند.

در زمانی که اسرائیلی‌ها منتظر پاسخ مقاومت به توافق پیشنهادی هستند، المیادین نسخه‌ای از اصول اولیه توافق پیشنهادی بین رژیم اشغالگر و طرف فلسطینی در غزه را به دست آورد.

هدف از این توافق آزادسازی تمامی اسرای صهیونیست،  در نوار غزه، اعم از شهرک نشین یا سرباز، چه زنده و چه غیر زنده و بازگشت به آرامش پایدار از جمله اتخاذ تدابیر لازم برای دستیابی به آتش بس است.

 بر اساس آنچه المیادین گزارش داد، چارچوب توافق شامل ۳ مرحله است و کشور‌های ضامن آن قطر، مصر و آمریکا خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا