Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت تردد در جاده‌های استان اصفهان گفت: طی پنج روز تعطیلات در استان اصفهان و بر اساس اعلام اداره راهداری شاهد کاهش تردد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه از ظهر روز یکشنبه ۲۶ مرداد ماه با توجه به اعلام ستاد مقابله با کرونا کنترل ورود و خروج خودرو‌ها به استان در دستور کار قرار گرفته است، ابراز داشت: در حال حاضر تردد‌ها در ۱۲ مبادی ورودی استان اصفهان با حضور مأموران پلیس راه کنترل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تذکر لسانی به ۹ هزار خودروی متخلف

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به ارائه آمار برخورد با خودرو‌های متخلف در ورودی‌های استان اصفهان اضافه کرد: از ۲۶ تا ۲۹ مرداد ماه به ۹ هزار خودروی پلاک غیربومی در ورودی‌های استان تذکر داده شده است.

وی با بیان اینکه هفت هزار و ۹۴۶ خودرو با پلاک غیربومی نیز از ورودی‌های استان اصفهان برگردانده شده‌اند، تصریح کرد: همچنین ۷۴۳ خودرو نیز به صورت دستی و یا با استفاده از دوربین‌های هوشمند به میزان یک میلیون تومان جریمه شدند.

سرهنگ زارع افزود: همچنین در این بازه زمانی سه هزار و ۶۲۳ خودرو با پلاک غیربومی نیز در ورودی‌های استان اصفهان اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی شده‌اند.

منبع:مهر

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه محدودیت های کرونایی استان اصفهان ورودی های استان پلاک غیربومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود

هونگچی سدان لوکس خود را به نام Guoya، برای رزرو توسط مشتریان در سراسر جهان معرفی کرد. این خودرو تحت برند جدید Hongqi Golden Sunflower قرار می‌گیرد و آن را می‌توان یکی از اولین رقیبان مستقیم مرسدس‌بنز S کلاس و ب‌ام‌و سری ۷ به حساب آورد.

علاوه بر Guoya، سه مدل دیگر به نام‌های Guoyao، Guoli و Guoyue ناوگان Golden Sunflower این برند را تشکیل می‌دهند. گلدن سان فلاور نامی از گران‌ترین و مجلل‌ترین مدل‌های هونگچی است.

این مدل که قبلاً با نام هونگچی L ۱ شناخته می‌شد، از زبان طراحی خودروی L-Concept استفاده می‌کند. نمای جلویی آن از یک جلوپنجره بزرگ آبشاری استفاده می‌کند که با ادوات کرومی تزئین شده است، در حالی که چراغ‌های جلوی گرد در هر دو طرف حس خاصی را به شما می‌دهند. لوگوی مرکزی و برجسته هونگچی قابل جمع شدن است.

شایان ذکر است که چراغ‌های جلو از فناوری DLP (پردازش نور دیجیتال) بهره می‌برند که چراغ‌ها را قادر می‌سازد تا نور را در جاده به حداکثر برسانند و نماد‌هایی را برای نشان دادن به عابران پیاده نمایش دهند. هونگچی ادعا می‌کند که طرح چراغ عقب از شکل "فانوس قصر" الهام گرفته شده است.

ابعاد این خودرو ۵۳۵۳/۱۹۹۸/۱۵۱۱ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۳۲۶۰ میلی‌متر است. هونگچی این مدل را در مدل‌های ۴ نفره و ۵ نفره عرضه می‌کند. از بغل، این خودرو دارای فاصله کم از سطح زمین، همراه با بدنه دو رنگ سفید - قرمز و رینگ‌های ۱۹ یا ۲۰ اینچی پره‌ای متراکم است.

دو گزینه پیشرانه برای مشتریان در دسترس است، پیشرانه پلاگین هیبریدی ۳.۰ T و پیشرانه پلاگین هیبریدی ۴.۰ T که هر دو با گیربکس ۸سرعته اتوماتیک جفت می‌شوند. موتور ۳.۰ T دارای حداکثر قدرت ۳۸۸ اسب بخار است. موتور ۴.۰ T حداکثر قدرت ۴۸۲ اسب بخار دارد. هر دو پیشرانه با بسته‌های باتری لیتیومی سه‌تایی جفت می‌شوند، اما ظرفیت و برد مشخصی در حال حاضر توسط هونگچی به طور رسمی اعلام نشده است.

همانطور که قابل حدس بود، کابین خودرو مجهز به نمایشگر کیلومترشمار و یک صفحه‌نمایش مرکزی بزرگ است. لوگوی نمادین گلدن سان فلاور در فرمان خودرو دیده می‌شود. فضای داخلی نیز با تعداد زیادی روکش چوب تزئین شده که با پوشش چرمی نرم و مواد فلزی تکمیل شده است.

یک صفحه‌نمایش لمسی در ردیف عقب برای کنترل عملکرد‌های داخلی مانند گرمایش صندلی، ماساژ و دمای تهویه‌مطبوع وجود دارد. امکانات دیگر عبارت‌اند از هدآپ دیسپلی با قابلیت واقعیت افزوده، حالت تعامل چندحالته چهره، صدا و حرکت و تنظیم هوشمند نور محیط.

منبع: خبر آنلاین؛ امیر مسعود عابدین

tags # خودرو لوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»