Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:07:40 GMT

کاهش ۳۲ درصدی تردد خودروها در جاده‌های خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۲۴۱۶

کاهش ۳۲ درصدی تردد خودروها در جاده‌های خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در طرح ممنوعیت و محدودیت تعطیلات کرونایی که از ۲۴ مرداد ماه در راه‌های خراسان جنوبی آغاز شده است ترددهای جاده‌ای تاکنون ۳۲ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ علیرضا رضایی، امروز شنبه ۳۰ مرداد به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: همزمان با سراسر کشور بر اساس مصوبات  ستاد ملی کرونا طرح ممنوعیت و محدودیت تردد خودرویی از ساعت ۱۲ ظهر یک شنبه ۲۴ مرداد ماه در خراسان جنوبی نیز آغاز شده است که در این طرح تاکنون ترددهای جاده ای ۳۲ درصد، ورودی به استان ۳۸ درصد و خروجی از استان ۴۲ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به این که در این طرح تاکنون ۱۰۲۴  خودرو اعمال قانون شده اند، تصریح کرد: در این خصوص ۸۵۳ تذکر لسانی نیز به رانندگان داده شده است و همچنین ۵۹۵ خودرو عودت داده شده است.

رضایی با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت ورود و خروج تا نیمه شب پنجم شهریورماه ادامه دارد و منع تردد شبانه کماکان تا زمانی که ستاد ملی کرونا اعلام کند ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: انشاالله با رعایت دستور العملهای ابلاغی بتوانیم از این وضعیت عبور کنیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محدودیت تردد منطقه خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی