Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:12:24 GMT

پرستاران مرخصی ندارند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۲۴۴۷

پرستاران مرخصی ندارند

ایسنا/خراسان رضوی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در موج پنجم کرونا تمام پرستاران در راستای یاری‌رسانی به بیماران کرونایی پای کار هستند و هیچ‌گونه مرخصی‌ در این ایام ندارند.

امیر رضا صالح‌‍مقدم با اشاره به فعالیت مراکز درمانی در موج پنجم کرونا اظهار کرد: با آغاز موج پنجم کرونا تمامی واحدهای درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای خدمت به بیماران کرونایی به حالت آماده‌باش کامل در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در وضعیت جدید ایجاد شده تمامی بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی موظف به ارائه خدمات به بیماران کرونایی تا پایان موج پنجم شده‌اند و هیچ بیمارستانی نباید در امر پذیرش این نوع بیماران کوتاهی کند.

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: در موج جدید جابه‌جایی پرستاران را از بخش‌های غیرکرونایی به بخش‌های کرونا داریم و در صورت نیاز از پرستاران غیردانشگاهی هم کمک گرفته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی با اشاره به این‌که در موج پنجم تعدادی زیادی از گروه‌های مختلف کادر درمان از جمله پرستاران در مسیر خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی خود به این بیماری مبتلا شده‌اند، اضافه کرد: با توجه به افزایش تعداد مراجعان به بیمارستان‌ها که اکثریت آن‌ها مبتلا به ویروس دلتا هستند از عموم مردم می‌خواهیم که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و ضمن استفاده از ماسک، از حضور در تجمعات دوری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همه باهم علیه کرونا کروناویروس كرونا مشهد خراسان رضوي پرستار پرستاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیماران کرونایی موج پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا