Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه اطلاع‌رسانی "الاعلام الحربی" حزب‌الله لبنان، خبر شهادت تعدادی از رزمندگان حزب‌الله در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه را تکذیب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   به نقل از سایت شبکه المنار، رسانه اطلاع رسانی "الاعلام الحربی" اعلام کرد، اخبار منتشر شده توسط برخی از رسانه‌ها و سایت‌های اینترنتی مبنی بر شهادت تعدادی از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در نتیجه حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه در شامگاه پنج‌شنبه صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این رسانه وابسته به حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد: نیرو‌های مقاومت در اماکنی که مورد هدف واقع شده، حضور نداشتند. بر این اساس ما انتظار داریم رسانه‌ها در انتشار اخبار مربوط به حزب‌الله دقت بیشتری به خرج بدهند.

پدافند هوایی ارتش سوریه حمله موشکی شب گذشته جنگنده‌های اسرائیلی به اماکنی در نزدیکی دمشق و حمص را دفع و اکثر آن‌ها را سرنگون کرد.

این حملات از فراز لبنان صورت گرفت. برچسب ها: حزب الله ، لبنان ، رژیم صهیونیستی ، المنار ، پدافند هوایی ، ارتش سوریه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی المنار پدافند هوایی ارتش سوریه حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما کانال تلگرام ستاد «اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی» با انتشار تصویری نوشت: تصویر‌هایی از حمله مقاومت اسلامی لبنان به مقر فرماندهی و محل استقرار «گردان ۵۱ تیپ گولانی» ارتش دشمن اسرائیلی در شهرک صهیونیست نشین «المناره» در شمال فلسطین اشغالی.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس