Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با شرایط این تیم و همچنین جدایی ستارگان فولاد اظهار کرد: متاسفانه در روز‌های اخیر بسیاری از بازیکنان ما به دلیل این که قراردادی با باشگاه ندارند به راحتی با تیم های دیگر مذاکره می کنند و قرارداد می بندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اکنون بیشتر از ۱۲ بازیکن تیم فولاد قراردادشان به اتمام رسیده است و می‌توانند از تیم جدا شوند. البته مدیران باشگاه باید هر چه سریعتر تصمیم گیری نهایی خود را انجام دهند و سرمربی تیم را مشخص کنند.

علوی درباره باقی ماندن نکونام در فولاد گفت: جواد نکونام برنامه خود را به باشگاه داده است و حالا این باشگاه فولاد است که باید تصمیم نهایی خود را بگیرد و امیدوارم این تصمیم سریعتر مشخص و نهایی شود و چه بهتر که ماندن نکونام در تیم حتمی شود.

سرپرست فولاد خوزستان درباره جدایی فرشاد احمدزاده و محمد آبشک گفت: این جدایی‌ها طبیعی است و اگر باشگاه به فکر بازیکنان و ثبت قرار داد آن‌ها نباشد تیم به مشکل خواهد خورد و تیم‌های دیگر نیز منتظر ما نمی‌مانند و به فکر تیم خود هستند.

او افزود: با این وضعیت بازیکنان خوب از تیم جدا می‌شوند، اما به امید خدا طی امروز و فردا تکلیف تیم مشخص می‌شود و هم از طرف باشگاه و هم از طرف جواد نکونام اتفاق خوبی پیش آید و بتوانیم بازیکنان مد نظر خود را برای فصل آینده جذب کنیم.

علوی ادامه داد: وقت تیم ما در حال گذر است و باید هر چه سریع‌تر به فکر بازگشت به شرایط عادی خود باشیم و تکلیف تیم را مشخص کنیم.

علوی درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: با درایتی که از گرشاسبی مدیرعامل جدید باشگاه دارم احساس می کنم صد در صد می‌تواند این پنجره را باز کند، چرا که می‌دانیم به دنبال عملی شدن این اتفاق است و به امید خدا پنجره نقل و انتقالاتی تیم به زودی باز شود.

محمد علوی در ارتباط با جذب بازیکن جدید گفت: نقل و انتقالات تیم ما به سرمربی بستگی دارد و او تشخیص می‌دهد و به همین دلیل تاکنون اسم بازیکنی مشخص نشده است.

علوی در انتها گفت: امیدوارم هر چه سریعتر تصمیم گیری‌های نهایی در باشگاه انجام شود و تکلیف تیم مشخص شود.

بیشتر بخوانید

فولاد خوزستان صفر (۴) - استقلال تهران صفر (۲)/ نکونام با درخشش فروزان جام را به خوزستان برد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان محمد علوی فولاد خوزستان تکلیف تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد

مایکل ادواردز و ریچارد هیوز بازیکنان مناسب لیورپول را شناسایی خواهند کرد. 

طرفداری | آرنه اسلوت سرمربی لیورپول خواهد بود و دیگر نقش سنتی «مدیر» اجرا نمی‌شود. 

به گزارش تایمز؛ لیورپول در فصل آینده مدل سرمربی/مدیر ورزشی را دنبال خواهد کرد. آرنه اسلوت، سرمربی جدید قرمزها به خوبی با این مدل آشناست و انتظار می‌رود با چنین نقشی در آنفیلد راحت باشد. او در طول دوران مربیگری خود همواره در همین ساختار فعالیت کرده است. خلاف برخی مدل‌های سنتی، در لیورپول جدید، سرمربی بر روی هدایت و آماده‌سازی تیم اصلی تمرکز خواهد کرد و گزارش کار خود را به مدیر ورزشی، ریچارد هیوز، ارائه خواهد داد. مسئولیت‌های هیوز شامل جذب بازیکن و مدیریت سایر بخش‌های فنی باشگاه است. بالاتر از این دو نفر، مایکل ادواردز، مدیر ورزشی سابق لیورپول قرار خواهد گرفت که ماه گذشته به عنوان مدیر اجرایی بخش فوتبال به این باشگاه بازگشت. باشگاه لیورپول بر این باور است که این ساختار جدید برای پیچیدگی‌ها و نیازهای فوتبال مدرن مناسب‌تر است و از این طریق می‌تواند حمایت بیشتری را از سرمربی به عمل آورد.

غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند