Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  غلامرضا قائدامینی معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در طرح تعطیلی کرونایی بیش از ۱۵ هزار واحد صنفی در استان  تعطیل بودند که از دوشنبه اولین روز این طرح، بازرسی و نظارت در دو شیفت صبح و بعد از ظهر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در شهرکرد ۶ اکیپ و در شهرستان‌ها دو اکیپ کار نظارت و بازرسی را انجام می‌دهند، افزود: طرح تعطیلی کرونایی تا پایان امروز پابرجا خواهد بود که برای ادامه یا پایان آن تصمیم‌گیری جدید از سوی مسئولان انجام و ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید

بیش از ۹۹ درصد اصناف و کسبه شهرکرد محدودیت‌های کرونایی را رعایت کرد‌ه‌اند

معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صمت استان با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد واحد‌های متخلف به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند، بیان داشت: در طرح تعطیلی اصناف تعداد زیادی از واحد‌های صنفی گروه یک از جمله شیرینی و بستنی‌فروشی‌ها، عطاری‌ها، گل‌فروشی‌ها، واحد‌های ساخت و تولید Mdf و... به گروه ۲ اضافه و اساس طرح بر پایه پلمپ واحد‌های متخلف گذاشته شد که در کنار آن جریمه و معرفی به تعزیرات حکومتی نیز اعمال شد.

قائدامینی ادامه داد: تاکنون در سراسر استان چهارمحال و بختیاری ۱۰۶ واحد متخلف پلمب شده است و در حال حاضر مرغ‌فروشی‌ها، گوشت‌فروشی‌ها، نانوایی‌ها، واحد‌های فروش لبنیات و خواربارفروشی‌ها، عینک‌سازان و عینک‌فروشان، مکانیکی‌ها و تعویض روغنی‌ها، تجهیزات پزشکی، فست‌فود، رستوران و ساندویچ‌فروشان به صورت بیرون‌بر فعال و مابقی صنوف تعطیل بوده و با متخلفان برخورد و واحد آن‌ها پلمب می‌شود.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی بازرسی و نظارت فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فریدی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین با اشاره به اینکه طی گزارشات و شکایات مردمی واصله به این اداره مبنی بر انتشار بو نامطبوع به خصوص در هنگام شب در منطقه جعفرآباد جنگل شهرستان ورامین، پس از شناسایی یک واحد آلاینده فعال توسط کارشناسان این اداره، با صدور اخطاریه‌های قانونی نسبت به غیرمجاز بودن و آلایندگی برای ادامه فعالیت این واحد اقدام شد، افزود: پس از بی توجهی مسئول واحد به اخطاریه‌های صادره، با اخذ دستور قضائی این واحد آلاینده پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به‌عمل آمد.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست هر واحد آلاینده باید پس از دریافت اخطاریه ظرف مدت زمان مشخص شده از سوی محیط زیست نسبت به توقف فعالیت آلاینده تا زمان رفع آلایندگی اقدام کند، در غیر این صورت، از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6097110

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند