Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@08:38:59 GMT

دستگیری عامل تیراندازی در جهرم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۲۷۸۹

دستگیری عامل تیراندازی در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: عامل تیراندازی به سمت یکی از شهروندان که موجب مصدومیت وی شده دستگیر شد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، سرهنگ خسرو رزمجویی در این باره گفت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان، مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد متهم بر اثر اختلاف ملکی با یک قبصه اسلحه شکاری به سمت یک فرد دیگر تیراندازی کرده که منجر به مصدومیت سطحی وی بر اثر اصابت ساچمه شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: با توجه به حساسیت موضوع ،ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، عامل این تیراندازی را در کمتر از چند ساعت شناسایی و وی را دستگیر کردند.

رزمجویی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری از متهم، گفت: این متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 تیراندازی دستگیری عامل تیراندازی تیراندازی در جهرم عامل تیراندازی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان