Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی امروز و فردا (30 و 31 مرداد) برخی استان‌های کشور با رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی روبرو می‌شوند و این شرایط برای روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه آینده تداوم خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور گفت: بر‌ای امروز استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات قزوین، تهران و البرز، هرمزگان و جنوب غرب کرمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای فردا در برخی نقاط استان‌های مازندران، شمال آذربایجان‌های غربی وشرقی، ارتفاعات سمنان، شرق تهران، جنوب شرق فارس، هرمزگان و جنوب غرب کرمان بارش‌های پراکنده تا روز‌های پایانی هفته را شاهد خواهیم بود.
کارشناس هواشناسی اضافه کرد:برای شرق و جنوب شرق در سه روز آینده باد و گرد و خاک را شاهد خواهیم بود. شدت بیشتر این باد‌ها که به صورت طوفان شن و خاک است را در شرق کشور یعنی استان سیستان و بلوچستان و منطقه زابل به صورت ویژه شاهد خواهیم بود.
وی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی تهران گفت: در تهران در سه روز آینده نیز آسمان صاف تا قسمتی ابری را شاهد خواهیم بود در اواسط روز وزش باد موقتی را تجربه و بیشینه دمای آن 35 درجه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رعد برق وزش شاهد خواهیم وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعد و برق در شمال، غرب و مرکز کشور

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (دوشنبه) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب و مرکز کشور، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های قزوین، البرز و تهران، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا از سازمان هواشناسی،‌ سه شنبه از شدت بارش در این مناطق تا حدودی کاسته شده و علاوه بر مناطق فوق در شمال شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد.

چهارشنبه و پنجشنبه در شمال غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور بارش پیش بینی می‌شود.

دوشنبه و سه شنبه در استان‌های ساحلی خزر و چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق کشور کاهش دما رخ خواهد داد.

جمعه جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در کشور خواهیم داشت.

همچنین خلیج فارس و دریای خزر در ۲ روز آینده مواج است.

آسمان امروز تهران قسمتی ابری تا ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد و در برخی ساعت‌ها وزش باد شدید خواهد بود.

بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۳ و کمینه دمای آن ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رگبار و رعد و برق در شمال، غرب و مرکز کشور
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده
  • افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده
  • هشدار وزش باد شدید در تهران
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  •  بارش باران در استان سمنان تداوم خواهد داشت