Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به دنبال انتشار خبر راه اندازی پایگاه‌های واکسیناسیون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور مدیران برخی از شهرکهای صنعتی ایجاد پایگاه های واکسیناسیون در این شهرکها را تکذیب کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، به دنبال انتشار خبر راه اندازی پایگاه‌های واکسیناسیون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور از سوی سازمان شهرکهای صنعتی،تماس با برخی شهرکهای صنعتی نحوه واکسیناسیون در آن شهرک‌ها را جویا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از راه اندازی پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد و تاکید کرد با ابلاغ مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در روز ملی حمایت از صنایع کوچک مبنی بر صیانت از سلامت قشر کارگر و شاغلان کارخانجات و واحد‌های تولیدی، پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور راه اندازی شد.
بر اساس این گزارش مسلم ولی پور مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی شمس آباد با رد هرگونه ایجاد پایگاه های واکسیناسیون در این شهرک گفت : هیچ پایگاهی در این شهرک ایجاد نشده و کارکنان در این شهرک هم مانند مردم عادی بر اساس تاریخ تولد اعلامی از سوی وزارت بهداشت در بیرون از شهرک صنعتی برای واکسیناسیون اقدام میکنند .
آقای شاملو عضو هیات مدیره شهرک صنعتی نصیر آباد گفت : علیرغم درخواست ما برای ایجاد پایگاه در این شهرک اما هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است .
یکی از مدیران واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی عباس آباد گفت : علیرغم درخواستهای مدیران واحدهای تولیدی هیچ اقدامی در شهرک عباس آباد انجام نشده است .
آقای رئوفی از مدیران واحد تولیدی در یکی از شهرکهای صنعتی گفت: در این شرایط مبتلا شدن مدیران کارگاه ها و کارخانه ها و همچنین کارگرانی که هنوز نوبت واکسیناسیون آنها فرا نرسیده ؛ روند تولید مختل می شود و تاکنون هم هیچ اقدامی برای واکسیناسیون در این حوزه صورت نگرفته در حالیکه پیشنهادهای زیادی در این باره ارائه کرده ایم.
هاشمی مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی عباس آباد با بیان اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی خبرهای غیرموثق از این دست را قبلا هم منتشر کرده گفت: تاکنون هیچ پایگاهی در شهرکهای صنعتی عباس اباد، شمس آباد، نصیرآباد، سپهر نظرآباد البرز،خوارزمی و فیروزکوه دایر نشده و هیچ اقدامی برای واکسیناسیون نیروی کار صورت نگرفته است.
وی افزود: ما در شهرک صنعتی عباس آباد مجتمع درمانگاهی داریم از این رو درخواست کردیم برای ما اولویت قائل نشوید فقط واکسیناسیون نیروی کار بر اساس اولویتهای سنی اعلامی را در این درمانگاه انجام دهید تا نیروی کار برای انجام فرآیند واکسیناسیون، یک روز کاری خود را در این شرایط اقتصادی از دست ندهد اما اقدامی صورت نگرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، به نظر می رسد سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی پیش از انتشار چنین خبرهایی ابتدا باید اقدامات اولیه در این زمینه را در شهرکهای صنعتی آغاز نماید و برنامه های روی کاغذ مانده را به عنوان اقدامات انجام شده اطلاع رسانی نکند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واکسیناسیون شهرک صنعتی واکسیناسیون در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور پایگاه های واکسیناسیون سازمان صنایع کوچک و شهرک شهرکهای صنعتی شهرک صنعتی صنعتی عباس راه اندازی هیچ اقدامی عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد