Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@08:21:27 GMT

دستگیری کلاهبردار 15ساله

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۳۱۲۳

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ (استان البرز) از دستگیری نوجوان ۱۵ ساله‌ای که با ترفند فروش اکانت بازی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد. ناطقان: فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ (استان البرز) از دستگیری نوجوان ۱۵ ساله‌ای که با ترفند فروش اکانت بازی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با وی از طریق تلگرام ارتباط برقرار کرده و با اعلام فروش اکانت بازی، از او مبلغی را کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد نوجوان ۱۵ ساله‌ای با طراحی اکانت بازی‌های رایانه‌ای در شبکه اجتماعی تلگرام با افراد ارتباط برقرار کرده و پس از جلب اعتماد آنان به بهانه فروش اکانت بازی با اخذ مبالغی اقدام به کلاهبرداری و کسب منفعت از این راه می‌کند.

سرهنگ سلیمانی اظهار کرد: ماموران پلیس فتا با اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی فرد مورد نظر در این شهرستان شده و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته ابتدا منکر انجام هرگونه کلاهبرداری شد، اما پس از مواجهه با اسناد و مدارکی که در روند رسیدگی به پرونده کلاهبرداری به دست آمده بود، به ۱۲ فقره کلاهبرداری به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال از شهروندان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به معرفی متهم به دادسرا عنوان کرد: شهروندان به هیچ عنوان در فضای مجازی به افراد ناشناس اعتماد نکنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را فورا از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.irبخش مرکز فوریت ‌های سایبری قسمت ثبت گزارش مردمی در میان بگذارند. منبع: عصر ایران برچسب ها: دستگیری ، کلاهبردار15ساله ، پلیس فتا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری کلاهبردار15ساله پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ فروش اکانت بازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس