Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:26:13 GMT

بهترین راه آموزش تعمیرات جک درب

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۳۱۷۰

بهترین راه آموزش تعمیرات جک درب

آموزش تعمیرات جک درب ‌های برقی یکی از دوره ‌های پر تقاضا رشته الکترونیک می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فنی سازان، این دوره زیر نظر اساتید مجرب و مهندسانی خبره در آموزشگاه فنی سازان برگزار می ‌شود. کارآموزان با گذراندن دوره آموزش تعمیرات جک درب می ‌توانند به راحتی وارد بازار کار شوند و از آن درآمد خوبی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون در صورتی که شما هم به حوزه‌ ی تعمیرات درب ‌های برقی علاقه مند هستید؛ می‌ توانید در کلاس ‌های این آموزشگاه شرکت نموده و با دریافت مدرکی معتبر از فنی حرفه ای، با رزومه ای قوی و مهارت بالا، بازار کار تعمیرات درب برقی را در دست بگیرید.

بررسی بازار کار شغل تعمیرات جک درب

امروزه درب اکثر پارکینگ آپارتمان‌ ها، مجتمع ‌ها و حتی ویلا های مسکونی از نوع برقی می باشد. بی شک تمامی ساختمان‌ های نوساز یا از کرکره برقی استفاده می ‌کنند و یا از درب جک دار برقی بهره مند شده اند. اما از آنجایی که هر دستگاه الکترونیکی، به دلایل زیادی دچار خرابی و مشکلات زیادی می‌ شوند؛ از این رو قطعا باید متخصصانی باشند تا کار تعمیرات آن ها را به طور تخصصی انجام دهند. درب ‌های برقی پارکینگ هم از این قاعده مستثنی نیست و به دلیل استفاده روزمره از آن، قطعات آن همچون جک، دچار مشکل می‌ شوند. بنابراین همیشه به وجود متخصصی جهت تعمیرات جک درب برقی نیاز می ‌شود.
با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه شد می‌ توان به جرات گفت که بازار کار شغل تعمیرات جک درب برقی پرسود است و افرادی که در این رشته مهارت بالایی کسب کنند؛ بی شک می ‌توانند مشکل طیف وسیعی از ساختمان ‌ها را برطرف کنند.

در حال حاضر آموزشگاه فنی سازان دوره آموزش تعمیرات جک درب برقی را در کارگاه‌ های مجهز و استاندارد به صورت کاملا عملی، زیر نظر اساتید مجرب برگزار می ‌کند. پس در صورتی که به حوزه تعمیرات درب برقی علاقه مند هستید و می‌ خواهید مهارت بالایی در این زمینه کسب کنید تا بازار کار را در دست بگیرید پس در آموزشگاه فنی سازان تهران شرکت کنید.

نحوه آموزش آموزش تعمیرات جک درب برقی در آموزشگاه فنی سازان

دوره ‌های آموزش تعمیرات جک درب برقی پارکینگ، مانند دیگر دوره ‌های فنی شرکت به صورت کاملا عملی می باشد. در این دوره، کارآموز ابتدا به مبانی برق و الکترونیک آشنا می شود. سپس با ساختار و مکانیزم انواع جک ‌های پارکینگی در مارک ‌های متعددی از جملهBFT ، V2 ، Beta، Nice، Roger ، SOMFY، EUROMATIC و... آشنا شده و آن‌ ها را کالبد شکافی می ‌کنند. یعنی اینکه جک ‌ها را باز نموده و تمامی قطعات و اجزای آن را زیر نظر اساتید بررسی می ‌کنند. این قطعات شامل، دو جک بازویی، مدار فرمان، ترانس و رسیور، فتوسل لای درب برقی، چراغ چشمک زن درب برقی و ریموت کنترل زومر می باشد. علاوه بر این، کارآموز با تمامی قطعات و اجزای درب اتوماتیک از جمله:

قطعات موتور جک سنسورهای رگلاژ جک مگنت ها دنده و گیربکس IC های رگولاتور ترانسفورماتور میکروسوئیچ ها ریل ماردونی ریل تلسکوپی بلبرینگ های موتور ترمینال‎‌ ها و تغذیه چشمی ها و ...

کارآموز در نهایت می تواند اقدام به عیب یابی، تست، تعمیرات و ... نماید. خوب است بدانید که در حین دوره، از کارآموزان چندین تست عملی و تئوری توسط اساتید گرفته می ‌شود تا تمامی کارآموزان دوره آموزش تعمیرات جک برقی، با اعتماد به نفس بالاتری وارد بازار کار شوند.
از دیگر موضوعاتی که در دوره آموزش تعمیرات جک درب برقی مطرح می‌ شود؛ می‌ توان به: آموزش شیوه نصب و تعمیر صفحه پلیت جک، تعمیر براکت ها جک برقی، نصب و تعمیر چشمی یا فتوسل جک برقی، نصب و تعمیر چراغ سردر جک برقی، نصب و تعمیر قفل برقی جک، نحوه سیم کشی جک برقی، اصول جوشکاری، تنظیم زمان جک، نصب باتری و ... اشاره کرد. تمامی مراحل آموزش تعمیرات جک درب برقی در آموزشگاه فنی سازان، زیر نظر اساتید برتر تهران انجام می‌ شود. اکنون شما می توانید جهت گذراندن دوره های فنی مورد نیاز خود به سایت فنی سازان مراجعه نموده و ضمن دریافت مشاوره جهت گذراندن دوره های فنی در دوره فنی مورد نظر خود ثبت نام نموده و با خیال راحت به درآمد پر سودی برسید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نصب جک درب برقی زیر نظر اساتید بازار کار جک برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: بهترین زمان برای اثربخشی و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران مهم کودکی و نوجوانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عباسعلی مؤمن امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی رسانه‌ای با موضوع عفاف و حجاب که با حضور رؤسا و نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای متولی در صداوسیمای مرکز آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: در بحث عفاف و حجاب علاوه بر شریعت باید به قانونی بودن موضوع نیز توجه ویژه داشت.

وی افزود: قانون‌گرا بودن مردم در بسیاری از کشورها لازم الاجرا است و عفاف و حجاب نیز مختص بانوان نبوده و در این بین باید به آقایان نیز در جهت رعایت برخی موارد تذکر داده شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی گفت: کشف حجاب در جامعه کنونی معلول یک سری علت‌ها است و یکی از این علت‌ها شرایط اقتصادی‌است که کاشفان حجاب از آن به عنوان یک ابزار در جهت اعتراض مدنی به شرایط اقتصادی استفاده می‌کنند.

مؤمن تصریح کرد: بهترین زمان برای اثربخشی و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران مهم کودکی و نوجوانی است.

وی ادامه داد: یکی از مؤثرترین نهادهای مجری در این حوزه آموزش و پرورش است که وظیفه تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان اثرگذار در سطح جامعه را برعهده دارد و آموزش و پرورش در عمل به این معروف خود اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

کد خبر 748522

دیگر خبرها

  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود