Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@19:06:07 GMT

فعالیت یک کشتارگاه دام در ری با حکم قضایی متوقف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۳۳۱۵

فعالیت یک کشتارگاه دام در ری با حکم قضایی متوقف شد

گروه استان‌ها - معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران از توقف فعالیت یک کشتارگاه دام در ری به دلیل عدم رعایت نگهداری صحیح گوشت با حکم قضایی از دادسرای بخش کهریزک خبر داد. - اخبار استانها -

مهدی سلوکانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اشاره به نظارت بر کشتارگاه‌ها اظهار داشت: در راستای نظارت بر واحدهای مؤثر در حفظ سلامت جامعه یک کشتارگاه دام در شهرستان ری به علت عدم رعایت نگهداری صحیح گوشت توسط بازرسان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت این کشتارگاه دام به علت عدم رعایت نگهداری گوشت در شرایط پیش سرد جهت طی کردن پدیده جمود نعشی با اخذ حکم قضایی از دادسرای بخش کهریزک متوقف شد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران در ادامه گفت: پدیده پیش سرد به مدت 24 ساعت در کشتارگاه‌های دام استان تهران جهت پیشگیری از بیماری‌های مشترک به ویژه تب خونریزی دهنده کریمه کنگو ضروری بوده و نقش مهمی در سلامت گوشت دارد.

کشتار و حمل دام در کشتارگاه‌های کرمانشاه رایگان انجام می‌شودگزارش میدانی خبرنگار تسنیم از کشتارگاه دام ‌سنندج ؛ آیا بر ذبح دام نظارت می‌شود؟+ تصاویرفاجعه زیست محیطی در بجنورد/ خونابه‌های کشتارگاه به کجا می‌رود؟+فیلم

سلوکانه در پایان با هشدار به تمامی کشتارگاه‌های دام استان تهران در نگه‌داری صحیح گوشت خاطرنشان کرد: رعایت شرایط پیش سرد مطابق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های سازمان دامپزشکی کشور ضروری است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مبنی بر عدم رعایت این قوانین برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتارگاه دام استان تهران عدم رعایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست یزد، طی پایش‌های شبانه از واحدهای صنعتی شهرستان اردکان که با حضور اعضای تیم پایش آن شهرستان صورت گرفت فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در شهرک صنعتی متوقف و مدیر متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

همچنین با صدور اخطاریه نهایی برای یک واحد صنعتی سرامیکی به سبب نداشتن سیستم‌های کنترل آلودگی و عدم مدیریت پسماند، توصیه‌های لازم به مدیر واحد جهت رفع نواقص و رعایت قانون هوای پاک طی مهلت قانونی ابلاغ شد.

حسب ضوابط حاکم، در صورت عدم اجرای اینگونه واحدها به تعهدات خود پس از اتمام مهلت تعیین شده، ضمن توقف فعالیت، پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

گفتنی است؛ در این پایش با توجه به بوی نامطبوع حاصل از تخلیه غیر بهداشتی پساب صنعتی واحدهای فرآوری کنجدی در شهرک صنعتی گزارش تخلف با مشارکت دو دستگاه متولی بهداشت عمومی شامل اداره حفاظت محیط‌زیست و شبکه بهداشت و درمان تهیه و مقرر شد پرونده قضائی تشکیل و افراد خاطی و واحدهای مورد نظر به مراجع قضائی معرفی شوند.

کد خبر 6090821

دیگر خبرها

  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران