Web Analytics Made Easy - Statcounter

موج ترورها در اسرائیل همچنان ادامه داشته و یک اسرائیلی دیگر به شکل مبهمی در خیابان‌های اسرائیل ترور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم در حالی روزنامه هاآرتص در صفحه خود در فضای مجازی از قتل یک اسرائیلی دیگر پرده برداشت که مسئولین اسرائیلی حاضر به اعلام صریح علت وقوع قتل‌های مسلحانه در خیابان‌های اسرائیل نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش این رسانه عبری زبان، آخرین قربانی ترورهای (زنجیره ای) در اسرائیل جان خود را در خیابان‌های الرمله از دست داده است.

به نوشته هاآرتص طی دو سال گذشته اسرائیل شاهد موج گسترده‌ای از ترورهای بسیار خطرناک شده است که آخرین آنها «لورین تاوال» 28 ساله است که جمعه شب از پای در آمد.

پلیس اعتراف کرد این زن بارها در رابطه با تهدید شدنش به پلیس اطلاع داده بود اما از بیم آن که وضعیت زندگی او و خانواده‌اش دستخوش مشکل بیشتری شود، کمکی از پلیس دریافت نکرده است.

این زن نیز همچون بقیه قربانیان چند ماه گذشته به ضرب گلوله افراد ناشناس و در حالی که به تنهایی در خودروی خود مشغول رانندگی بود کشته شد.

نکته قابل تامل این که همسر این زن  نیز در سال 2015 به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شده بود.

گرچه پلیس تلاش می‌کند این وقایع را به تسویه حساب‌های داخلی و قومیتی مرتبط بداند اما به اعتقاد برخی از کارشناسان مسایل و شکاف‌های عمیق اجتماعی دیگری هم در جامعه اسرائیلی وجود دارند که نهادهای امنیتی اسرائیلی اجازه انتشار آن را نمی‌دهند.

موج ترورها در خیابان‌های اسرائیل ادامه دارد + فیلم و عکسسو‌‌ء قصد جدید در اسرائیل بعد از ترور مشاور وزیرترور دستیار یکی از وزرای اسرائیلی

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901513

دیگر خبرها

  • ادعای اسرائیل درباره ترور نیروی وابسته به سپاه؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • آتش‌بس نزدیک است؟
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • ترور برای بقا
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!