Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز(شنبه) پرسپولیس اظهار کرد: این اولین مصاحبه من بعد از قهرمانی است. این قهرمانی خیلی سخت به دست آمد و با حماسه بچه‌ها، هواداران و باشگاه توانستیم هدیه خوبی به مردم بدهیم و پنجمین قهرمانی پیاپی را جشن بگیریم. کار خیلی بزرگی بود، شاید اکنون گرمیم و متوجه نیستیم اما بعدا می‌فهمیم چه کار بزرگی انجام دادیم و این قهرمانی بسیار ارزشمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: برای این قهرمانی زحمت کشیده شد، خون ریخته شد و شکستگی و مصدومیت‌های زیادی داشتیم اما عشق و علاقه این بازیکنان به پرسپولیس باعث شد حماسه خلق شود و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. آن‌ها نشان دادند بازیکنان بزرگی از لحاظ ذهنی، شخصیتی و فنی هستند. با تمام کمبودها و مشکلات‌مان مقابل تیم‌هایی که هزینه زیادی کرده و تا دندان مسلح بودند کار کردند و قهرمان شدند. ابتدا خداراشکر می‌کنیم و دوما همت اعضای تیم و بازیکنان باعث به دست آمدن این قهرمانی شد.

سرمربی پرسپولیس درباره شروع تمرینات پرسپولیس گفت: از بیست‌وپنجم تمرینات‌مان را شروع کردیم اما تیم‌مان کامل نبود و از بین ۵ تا ۶ بازیکنی که باید قراردادشان تمدید می‌شد، تاکنون کار وحید امیری و مهدی شیری انجام شده، احمد نوراللهی و کنعانی‌زادگان از ما جدا شدند و امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا ماندند که وضعیت‌شان تا فردا مشخص می‌شود. تاکنون هم ابراهیمی و دهقانی را جذب کردیم اما تیم کاملی نشدیم و تا کامل شدن تیم به چند روز زمان نیاز داریم.

او درباره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: کار خیلی سختی را در پیش داریم، چون تیم استقلال تاجیکستان در حال برگزاری مسابقات‌ لیگش است و بازی‌های‌شان را پشت سر انجام می‌دهند اما متاسفانه ما مشکلاتی داریم که نتوانستیم هنوز تیم را کامل کنیم. ریشه خیلی از مشکلاتی که داریم به خاطر مسائل مالی است که متاسفانه گریبان گیر ما شده و باتوجه به شکایت‌ها و مشکلات نتوانستیم آن گونه که باید و شاید بازیکن جذب کنیم.

کد خبر 621757 برچسب‌ها یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران

بررسی فایل‌های اجاره در جنوب تهران نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک آپارتمان در مناطق جنوبی پایتخت، باید دست‌کم ۲۵۰ میلیون تومان بودجه در نظر داشت.

به گزارش اکو ایران، هر چند خریدوفروش در بازار مسکن در تهران به کندی صورت می‌گیرد و معاملات ملکی در وضعیت رکود قرار دارد، اما هم‌اکنون بازار اجاره در آستانه داغ شدن و تعداد فایل‌های رهن و اجاره بازار در حال افزایش است.

البته آنطور که واسطه‌گران ملکی می‌گویند: اکثر مستاجران میل به تمدید قرارداد خود دارند و میزان جابه‌جایی نسبت به سال‎‌های قبل کاهش یافته است.

بررسی‌های ما از بازار رهن و اجاره در جنوب تهران نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک آپارتمان در مناطق جنوبی پایتخت، باید دست‌کم ۲۵۰ میلیون تومان بودجه در نظر داشت که اگر خواهان امکاناتی همچون پارکینگ، آسانسور و انباری باشید مبلغ رهن کامل شما باید حداقل ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان باشد.

در محله مسعودیه رهن کامل آپارتمانی با ۶۸ مترمربع زیربنا و ۱ سال ساخت، ۶۵۰ تومان و رهن کامل واحدی ۷۵ متری و ۱۸ سال ساخت در نازی آباد بدون آسانسور و پارکینگ، ۶۰۰ میلیون تومان است.

در محله دولت آباد، رهن کامل آپارتمانی ۶۱ متری و ۱۸ سال ساخت، ۴۰۰ میلیون تومان و رهن کامل واحدی ۶۵ متری ۹ سال ساخت در محله دیلمان و بدون پارکینگ و انباری، ۶۰۰ میلیون تومان تعین شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره در جنوب تهران را مشاهده کنید:

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس در ۲ شهر خوزستان تشییع می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت، تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس در خوزستان
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • تاریخ پخش «سلمان فارسی» مشخص شد/ وعده جبلی در یک سال سخت
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد