Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@16:15:04 GMT

فرار مرگبار بیمار کرونایی در بیمارستان بوشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۳۵۶۰

فرار مرگبار بیمار کرونایی در بیمارستان بوشهر

به گزارش رکنا، پرونده بیمار مربوط از سوی مقام‌های قضایی و انتظامی در دست بررسی است و نتیجه آن در روزهای آینده مشخص می‌شود.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: اقدام به فرار بیمار 33 ساله مبتلا به کرونا از پنجره این مرکز آموزشی منجر به مرگ وی شد.

دکتر عاطفه اسفندیاری روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان شهدای خلیج فارس تحت معاینه و درمان بود، با ادامه روند درمان مخالفت کرده و بامداد امروز اقدام به فرار از طریق پنجره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: "همکاران من در این مرکز درمانی بلافاصله پس از حادثه بر بالین وی حاضر شده و اقدام به احیا بیمار کردند، اما به علت ضربه مغزی و جراحت‌های وارد شده، بیمار جان داد.

مرگ بیمار کرونایی در بیمارستان بوشهر

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: پرونده بیمار مربوط از سوی مقام‌های قضایی و انتظامی در دست بررسی است و نتیجه آن در روزهای آینده مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: در این شرایط سخت بیماری، در صورتی که افراد به کرونا مبتلا شدند باید به موقع زیر نظر پزشک مربوطه اقدام‌های درمانی لازم را انجام دهند.

اسفندیاری افزود: تشخیص و درمان بیماری در روزهای ابتدایی راحت‌تر بوده و کادر درمان تا بدست آوردن سلامتی کامل مبتلایان در کنار بیماران خواهند ماند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پرونده ضربه مغزی کرونا اخبار حوادث بیمارستان بیمار فرار بوشهر مرگبار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس سارا و نیکا ایران سحر قریشی امیر تتلو سارا و نیکا فرقانی تتلو سارا و نیکا در پایتخت قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی استان، مرد ۸۵ ساله دچار سکته حاد قلبی برای مداوا از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود