Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احمد شیرانی درباره اعمال قانون خودرو‌های نقض کننده ممنوعیت‌های تردد از زمان اجرای طرح منع تردد سراسری گفت: همانطور که بار‌ها اعلام شده جریمه سفر بین شهری در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و از شهر‌های نارنجی نیم میلیون تومان است. همچنین تردد در ساعات ۲۲ تا ۳ بامداد نیز در تمامی شهر‌ها ممنوع بوده و خودرو‌های متخلف ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی ادامه داد: از زمان اجرای طرح منع تردد سراسری در هفته گذشته تا صبح امروز در مجموع ۵۵۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه به دلیل سفر بین شهری و نیز تردد در ساعات ممنوعه شب جریمه شده‌اند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان روز جمعه پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت، گفت: در حال حاضر نیز وضعیت تمامی جاده‌ها عادی و خلوت است و همکاران من در پلیس راه با حضور در ورودی و خروجی شهر‌ها بر تردد‌های غیرمجاز نظارت داشته و از آن جلوگیری می‌کنند.

پربیننده ترین تمام توان کشور برای تسریع در تامین و واردات واکسن به کار گرفته شود / سال تحصیلی جدید از ابتدای مهر آغاز خواهد شد ساعت کاری ادارات تهران تغییر می کند آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۵/۳۰) دسته گل جنجالی پوتین برای مرکل + فیلم مراسم عزاداری روز عاشورا در نهاد ریاست جمهوری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جریمه خودرو شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 

 سرهنگ علی رضایی گفت: در پی بی توجهی لحظه‌ای به قوانین رانندگی و تردد شبانه و خلاف جهت یک خودرو در یکی از جاده‌های برون شهری، حادثه غم انگیز برخورد رخ به رخ ۲ خودرو و مرگ چندین نفر از جمله پدر و مادر یک دختر  ۷ ساله رقم خورد.

وی  افزود: در این راستا طی دیداری که به همت دایره اجتماعی پلیس راه با خانواده جانباختگان این حادثه داشتیم با دختر خردسال این خانواده مواجه شدیم که والدین خود را در این حادثه از دست داده بود؛ اما هر روز و ساعت‌ها با قاب عکس پدر و مادر حرف می‌زند و چشم به راه آنان است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر رعایت احتیاط کامل در همه تردد‌های جاده‌ای و پرهیز از حتی یک لحظه غفلت یا انحراف به چپ و تردد خلاف جهت، بیان کرد: بیاییم به تاسی از چشمان همیشه گریان این کودک خردسال و دیگر فرزندان و والدینی که چشم به راه عزیزانشان هستند، هیچ گاه برای اندکی زودتر رسیدن با انجام تخلفات حادثه ساز، جان خود و دیگران را به خطر نیاندازیم تا با بی احتیاطی‌های هر چند کوچک، حوادث غیر قابل جبران رقم نخورد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر