Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای روز دوم از هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی قاطعانه تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز دوم از هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران 4 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد میهمان خود تیم نوریچ را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که اولین پیروزی فصل مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود، تیم کرول بازیکن حریف در دقیقه 7 با گشودن دروازه خودی گل نخست را به نام خود ثبت کرد. پس از او جک گریلیش خرید جدید سیتی در دقیقه 22 اولین گل خود را برای این تیم زد. آیمریک لاپورت در دقیقه 64، رحیم استرلینگ در دقیقه 71 و ریاض محرز در دقیقه 84 نیز سه گل بعدی تیم تحت هدایت پپ گواردیولا را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی تیم برنتفورد در حضور 20 دقیقه‌ای سامان قدوس که در دقیقه 70 به جای فران اونیکا به میدان رفت، در خانه تیم کریستال پالاس به تساوی بدون گل بسنده کرد و یک امتیاز گرفت.

همچنین مصاف تیم‌های استون‌ویلا و نیوکاسل در ویلاپارک با پیروزی 2 بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت. دنی اینگز در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه اول و انور القاضی در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

و اما در مصاف جذاب تیم‌های اورتون و لیدزیونایتد در ورزشگاه اِلَندرود هم دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی 2-2 بسنده کردند. کلاورت لوین در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی و دمارای گری در دقیقه 50 برای اورتون تحت هدایت رافائل بنیتس گلزنی کردند. ماتویوژ کلیچ در دقیقه 41 و رافینیا در دقیقه 72 گل‌های تیم مارچلو بیلسا را زدند.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 به وقت تهران تیم برایتون میزبان واتفورد خواهد بود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی

سریال بازی‌های بدون شکست قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا با فرار این تیم از یک باخت خانگی برابر اشتوتگارت ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (شنبه) در ورزشگاه بی آره‌نا تیم فوتبال بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات پذیرای اشتوتگارت بود که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه 47 و دنیز اونداو در دقیقه 57 از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در حالی که شمارش معکوس برای ثبت اولین باخت شاگردان ژابی آلونسو پس از 45 بازی بدون شکست متوالی در تمامی رقابت‌ها آغاز شده بود، رابرت آندریخ دومین گل را در دقیقه 6+90 برای لورکوزن به ثمر رساند تا تیمش را درست در آخرین دقیقه از شکست خانگی نجات دهد و شانس ثبت فصلی بدون شکست را برای آن زنده نگه دارد.

بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت

 

با این نتیجه لورکوزن 81 امتیازی شد و اشتوتگارت هم با 64 امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌‌‌ماند هرچند فاصله‌اش با بایرن مونیخ رده دومی نسبت به هفته گذشته بیشتر شد و به 5 امتیاز رسید.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین