Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیک نفس از حضور در استقلال خوشحال است.

بازیکن جدید استقلال می گوید برای آمدن به این تیم با چند بازیکن از جمله وریا غفوری مشورت کرده است.

به گزارش طرفداری، زبیر نیک نفس پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال اظهار داشت:

خیلی خوشحالم. در مقاطعی قبلا به این انتقال نزدیک بودم که نشد اما الان خداراشکر توانستم با استقلال به توافق برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هیات مدیره، مدیرعامل، فرهاد و فرزاد مجیدی تشکر می‌کنم که کمک کردند این انتقال انجام شود.

وی در مورد حضور در استقلال تصریح کرد:

استقلال تیم پرطرفداری است اما شمشیر دو لبه است. اگر خوب کار کنید و حاشیه نداشته باشید به موفقیت می‌رسید. بر عکس آن هم وجود دارد. من‌ سعی می‌کنم حالت اول را در پیش بگیرم.

هافبک جدید استقلال در مورد اینکه آیا برای حضور در این تیم با بازیکنی از جمع آبی پوشان صحبت کرده، گفت:

با وریا غفوری که دوست قدیمی و خانوادگی من است صحبت کردم. با رشید مظاهری، ارسلان مطهری و خیلی دیگر از بچه ها که دوستان من هستند صحبت کردم و به من مشاوره‌های خوبی دادند.

نیک‌نفس در مورد اینکه در‌ پست او ترافیک وجود دارد، عنوان کرد:

تیم بزرگی مثل استقلال طبیعی است که بازیکنان بزرگی داشته باشد. تنها کاری که می کنم این است که خوب تمرین کنم و بقیه تصمیمات با فرهاد مجیدی است.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند چرا زودتر نتوانست به یکی از دو تیم بزرگ پایتخت برسد، گفت:

در چند مقطع به این انتقال نزدیک بودم ولی به هرحال نشد، دوست ندارم در موردش صحبت کنم. دوست دارم به آینده فکر‌ کنم.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو بازداشت ستاره لیگ برتری به جرم رانندگی در مستی خرید تازه استقلال، پرسپولیسی است! انتقال مهدی قائدی منتفی شد؛ 900 هزار دلار آخرین مبلغ پیشنهادی شباب الاهلی به استقلال به منظور بالا بردن پیشنهاد برای هری کین؛ سیتی به دنبال فروش لاپورته اولی هونس: باید مقابل قدرت مالی شیخ‌ها و اُلیگارشی‌ها، راه حل جایگزین داشته باشیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیک نفس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار ۳ نمایشنامه

در آستانه برگزاری نمایشگاه کتاب، سه کتاب نمایش‌نامه با عنوان‌های «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» راهی بازار کتاب شد.

به گزارش ایسنا، «رازی بین من و تو» با شمارگان ۳۰۰ نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان ۵۰۰ نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان ۵۰۰ نسخه در انتشارات سوره‌ مهر به چاپ رسیدند.

 در معرفی این نمایشنامه‌ها آمده است:  «رازی بین من و تو» به قلم محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاری است که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.


«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود.


«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایش‌نامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است