Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع عنوان قهرمانی توانست با برتری برابر نوریچ به اولین برد خود در این فصل دست یابد. به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها منچسترسیتی موفق شد میهمان خود تیم نوریچ را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد. تیم کرول از نوریچ در ابتدا دروازه خودی را روی یک حمله گسترده سیتی به اشتباه گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جک گریلیش خرید جدید سیتی در دقیقه ۲۲ اولین گل خود را برای این به ثمر رساند. در ادامه آیمریک لاپورته، رحیم استرلینگ و ریاض محرز برای سیتی گلزنی کردند تا سیتی شکست هفته اول را به دست فراموشی بسپارد.

هم‌چنین برنتفورد نیز به دیدار کریستال پالاس رفت و به تساوی بدون گل رسید. سامان قدوس، ملی‌پوش کشورمان، در دقیقه ۷۰ وارد میدان شد.

نتایج دیگر مسابقات به شرح زیر است:

استون‌ویلا ۲- نیوکاسل صفر

لیدزیونایتد ۲-  اورتون ۲

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی سامان قدوس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، لیگ برتر باشگاه‌های ایران در فصل ٠٣-١٤٠٢ با برگزاری ١٨ دیدار باقی مانده دور رفت و ٣٥ دیدار دور برگشت اسلحه اپه روز‌های پنجشنبه و جمعه (١٣ و ١٤ اردیبهشت) پیگیری شد.   این دیدار‌ها در قالب هفته دوم اسلحه اپه در شرایطی برگزار شد که تیم قارتال آذربایجان به علت عدم حضور از لیگ حذف شد.   درپایان ٥٣ دیدار برگزار شده در این هفته، تیم چادر ملو با ٤٢ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، تیم آترا ارتوپد با ۴۰ امتیازدوم شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با ۳۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.   در جدول رده بندی تیم‌های صدر مشهد و صنعت پلاس به ترتیب چهارم و پنجم شدند.   در هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی در اسلحه اپه، این پنجم تیم به عنوان تیم‌های صدرنشین برای تعیین رده بندی نهایی با هم رقابت خواهند کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • ادامه روند کاهشی نرخ سود بین بانکی+جدول
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!