Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه برنامه‌های باغگلی با اسناد بالادستی مطابقت ندارد، گفت: این کشتی بزرگ که فرهنگیان در آن نشسته‌اند یک ناخدای باتجربه می‌خواهد.
به گزارش پول نیوز، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در در جلسه علنی عصر امروز (شنبه ۳۰ مرداد ماه) پارلمان در مخالفت با گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: اگر امروز مردم و نمایندگان دغدغه دارند برای این است که مسئول اول اجرایی کشور را به عنوان ناجی خودشان در مسائل اجرایی و اقتصادی کشور می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: مخالفت ما با جوان بودن حسین باغگلی نیست و در بین وزرای پیشنهادی دیگر هم افراد جوان دیده می‌شود که ما با آنان مخالفتی نداریم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس تصریح کرد: ما می‌خواهیم برای دولت بهترین اتفاق بیفتد و فرهنگ و اقتصاد کشور اصلاح شود. مردم در شرایط فعلی این فرصت را آخرین فرصت و امید برای خودشان می‌دانند و باز هم تأکید می‌کنم که مجلس هیچ مخالفتی با وزیر جوان ندارد.

دلخوش تاکید کرد: خانواده آموزش و پرورش ۵۰ میلیون نفر است و ما حدود ۱۵ میلیون دانش‌آموز و دو میلیون معلم داریم. برای فرهنگ کشور باید جایگاه ویژه‌تری در نظر گرفته شود و لازم است از افراد باتجربه و پخته در این وزارتخانه استفاده کرد و نباید از فردی استفاده شود که از بدنه این وزارتخانه نیست.

وی افزود: رئیس‌جمهور در صحبت‌های خود گفت که باغگلی فعالیت‌های خود را از مهدکودک و پیش‌دبستانی آغاز کرده و تا جایی که بنده اطلاع دارم مهدکودک‌ها را اصولاً مَرد‌ها نمی‌چرخانند و خانم‌ها می‌چرخانند، به هر صورت باغگلی سابقه، تجربه و تخصص لازم را ندارد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش در سال‌های اخیر به خوبی نتوانسته مطالبات بازنشستگان را محقق کند و باید وزیر آینده آموزش و پرورش حق و حقوق آنان را بدهد، اما حسین باغگلی نمی‌تواند برای تأمین معاش فرهنگیان کاری کند.

دلخوش با بیان اینکه برنامه‌های باغگلی با اسناد بالادستی هم مطابقت ندارد، گفت: این کشتی بزرگ که فرهنگیان در آن نشسته‌اند یک ناخدای باتجربه می‌خواهد درحالی‌که باغگلی حتی سابقه یک روز مدیریت در دستگاه‌های دولتی را ندارد.

وی اظهار داشت: ما مخالف رئیس‌جمهور نیستیم، اما وی در صحبت‌های خود گفت که برای انتخاب باغگلی از نظر جامعه فرهنگیان هم استفاده کرده و بهتر است بگوید چه کسی نظر مثبت درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش داده است؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: بهتر است حسین باغگلی از پذیرش تصدی وزارت آموزش و پرورش کنار بکشد؛ در غیر این صورت نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید به وی رأی اعتماد دهند.

منبع: فارس

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: برنامه های باغگلی باغگلی اسناد اسناد بالادستی نماینده مردم صومعه سرا در مجلس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استخدام سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان

 محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در نشست خبری برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم افزود: این شمار، معلمان آزمون‌های استخدامی جدید و خروجی دانشگاه فرهنگیان هستند.

وی گفت: سیصد تن از این معلم‌های جدید در شهرستان بشاگرد و جزایر استان جذب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در زمینه تامین فضای آموزشی نیز پارسال ۸۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان به بهره برداری رسید و تا پایان امسال نیز ۵۰۰ کلاس دیگر در استان ساخته می‌شود.

قویدل افزود: هرمزگان اکنون حدود ۳۰۰ مدرسه فرسوده نیازمند نوسازی یا مقاوم سازی دارد.

وی گفت: شمار هنرستان‌های جوار صنعت نیز در هرمزگان اکنون به ۲۹ مدرسه رسیده است که در این زمینه استان پیشتاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در دور دوم سفر هیات دولت به هرمزگان دوهزار میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش اختصاص یافت که نسبت به سفر قبلی، افزایش چهار برابری داشت.

قویدل درباره برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم هم گفت: امسال سه هزار و ۷۰۰ برنامه مختلف بزرگداشت مقام معلم در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: نواختن زنگ سپاس در همه مدارس استان فردا یازدهم اردیبهشت ماه، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر فرهنگیان و حضور ۹ معلم برتر استان در دیدار با رهبر معظم انقلاب از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هرمزگان ۴۳۰ هزار دانش آموز و بیش از ۲۹ هزار فرهنگی دارد که در سه هزار و پانصد مدرسه مشغول آموزش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  •  استخدام سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان