Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روز پس از آن که باشگاه پرسپولیس با وحید امیری بازیکن ۳۳ ساله خود، قرارداد سه ساله بست و بسیاری از کارشناسان را به حیرت انداخت، باشگاه استقلال برای آن که در انجام کارهای عجیب از رقیب دیرینه خود عقب نماند، با بازیکن ۲۰ ساله سایپا، قرارداد دو ساله بست.

این فقط در ایران اتفاق می افتد که باشگاهی با بازیکن ۳۳ ساله قرارداد سه ساله منعقد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید امیری وقتی ۲۹ سال داشت با پرسپولیس قرارداد یک ساله می بست، وقتی ۳۱ ساله شد، با سرخ ها قرارداد دو ساله امضا کرد و امسال در ۳۳ سالگی با پرسپولیس قرارداد سه ساله امضا کرده است. در این که وحید امیری فوتبالیست توانمندی است، تردیدی وجود ندارد. امیری یکی از آن بازیکنانی است که با تمام وجود فوتبال بازی می کند. مربیانی که می خواهند احساس مسئولیت را برای شاگردان خود جا بیاندازند، وحید امیری را مثال می زنند اما این دلیل نمی شود که پرسپولیس با امیری در ۳۱ سالگی قرارداد دو ساله ببندد و در ۳۳ سالگی قرارداد ۳ ساله… استقلال هم سال قبل همین اشتباه را در قبال وریا غفوری کرد. آنها با این که با غفوری قرارداد داشتند، یک قرارداد جدید دو ساله با او بستند، قرارداد دو ساله با بازیکن ۳۳ ساله… این کار را استقلالی ها قبلا با خسرو حیدری هم کرده بودند. حیدری وقتی جوان بود با استقلال یک ساله می بست که هر سال بتواند با نگاه به سقف قیمت بازار، بالاترین دستمزد را از استقلال بگیرد اما وقتی سنش بالا رفت و دیگر مثل سابق خواهان نداشت، قراردادش سه ساله شد تا سه سال خیالش راحت باشد که از استقلال پول می گیرد.

اوج این هنرمندی را امروز در باشگاه استقلال دیدیم. آن جا که استقلالی ها یک بازیکن ۲۰ ساله را به خدمت گرفتند و با او قرارداد دو ساله بستند! همان طور که قرارداد بلند مدت با بازیکن سن و سال دار، فقط به نفع بازیکن و به ضرر باشگاه است، قرارداد کوتاه مدت با بازیکن جوان هم عایدی جز نفع بازیکن و ضرر باشگاه ندارد. امیر حسین حسین زاده دو سال دیگر وقتی در استقلال ستاره شد، مثل آب خوردن از این تیم می رود و هیچ چیز گیر استقلال نمی آید چرا که مدیران باشگاه بلد نبودند با او قرارداد ۵ ساله و بلند مدت ببندند.

قرارداد کوتاه مدت برای بازیکن ۲۰ ساله فقط منافع دلال ها را تامین می کند. هر آن که در عقد قرارداد دو ساله این بازیکن با استقلال نقش داشته باشد، بی شک دلال یا دستکم حافظ منافع دلال ها است.

قرارداد سه ساله بستن با وحید امیری را شاید بتوان به عنوان یک نوع قدردانی از بازیکنی که با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می کند و فصل قبل هم در قیاس با بازیکنان تازه وارد که قراردادهای سه میلیارد تومانی بسته بودند، پول کمتری می گرفت، تحمل کرد اما قرارداد دو ساله با بازیکن ۲۰ ساله قابل تحمل نیست. بازیکنی که امسال در استقلال اعتماد به نفس پیدا می کند و جا می افتد و سال دیگر در استقلال می درخشد و چشم ها را خیره می کند و سالی که نوبت به بهره برداری استقلال از او می رسد، بازیکن آزاد می شود و استقلال چاره ای ندارد جز این که یا شاهد انتقال او به تیم دیگری باشد و یا برای حفظ او تن به قرارداد گران قیمت بدهد. فوتبال ایران واقعا دنیای وارونه است…

پی نوست: دنیای وارونه رو باش رودخونه ها تشنه شونه، قوت پهلوونامون، به تیزی دشنه شونه… ترجیع بند ترانه ای بود از یغما گلرویی به نام دنیای وارونه که با آهنگ، تنظیم و صدای رضا یزدانی سال ۱۳۸۵ در آلبوم هیس منتشر شد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قرارداد سه ساله قرارداد دو ساله بازیکن ۲۰ ساله بازیکن ۳۳ ساله ساله با بازیکن دنیای وارونه وحید امیری ساله بست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، جورجینیو برای دست کم یک فصل دیگر پیراهن آرسنال را به تن خواهد کرد

طرفداری | به گزارش دیوید اورنستین، آرسنال از عملکرد جورجینیو در فصل جاری رضایت دارد و می‌خواهد در روزهای آتی، قرارداد جدیدی به این بازیکن پیشنهاد کند. جورجینیو که در زمستان ۲۰۲۳ و با قراردادی ۱۸ ماهه از چلسی به آرسنال پیوست، در فصل جاری نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشته و از عناصر اصلی موفقیت توپچی‌ها در لیگ و لیگ قهرمانان بوده‌است. بر اساس خبرها، خود بازیکن نیز از ماندن در لندن استقبال می‌کند و به احتمال بالا، به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت خواهد داد.

قراداد جورجینیو با آرسنال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و بند تمدید یک ساله نیز در آن گنجانده شده‌است؛ با این حال آرسنال قصد دارد با ارائه پیشنهادی جدید که می‌تواند با افزایش دستمزد هم همراه باشد، قدردانی خود از هافبک ۳۲ ساله تیمش را نشان دهد. جورجینیو تا به اینجای فصل ۳۵ بازی برای آرسنال انجام داده و آمار ۱ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • مهارت و تکنیک‌های لوکاس برگوال، بازیکن 17 ساله سوئدی / فیلم
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴