Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@18:18:22 GMT

صمیمیان سرپرست فرماندار سمنان شد/ فخری رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۴۴۷۷

صمیمیان سرپرست فرماندار سمنان شد/ فخری رفت

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان، طی ابلاغی مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان منصوب کرد.

در حکم انتصاب مهدی صمیمیان آمده است: با عنایت به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نظر به مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه و احترام به مردم این ولی نعمتان ما و تشکیل جلسات، هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای فرمانداری جهت اجرای امور به صورت مستمر، ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخشداری تابعه و نظارت بر عملکرد ادارات شهرستان از جمله وظایفی است که امید است در انجام آن تلاش و کوشش نمائید

مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با توجه به استعفای نادر فخری، فرماندار سابق سمنان، به این سمت رسیده است.

فخری سابقه فرمانداری شاهرود را نیز در کارنامه داشت و انتقادات نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه طی ماه‌های اخیر تغییر در مدیریت فرمانداری را محتمل کرده بود. گفتنی است برادر وی نیز چندی پیش از سمت معاونت اقتصادی استانداری سمنان کنار گذاشته شد تا دوران سه ساله مدیریت این دو برادر در استان سمنان به اتمام برسد. مدیریتی که همواره در این مدت با انتقادات گسترده همراه بود.

کد خبر 5285968

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شهرستان سمنان نادر فخری محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم عاشورا مراسم عزاداری عکس استانها واکسن کرونا آمار کرونا تاسوعا و عاشورا محدودیت های کرونایی شیوع کرونا بوشهر نماز ظهر عاشورا تاسوعای حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد

هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، شهرستان اردکان استان یزد، یکی از شهرستان‌های دوازده‌گانه این استان با موافقت هیئت وزیران به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد.

شهرستان اردکان یکی از شهرستان‌های مهم صنعتی و پر آلاینده در استان یزد است و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.‌

‌ش

کد خبر 749337

دیگر خبرها

  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • انتصابات جدید در گیلان