Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:02:38 GMT

بهره‌مندی ۷۲ هزار نفر از طرح «نذر سلامت» در لرستان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۴۶۱۰

بهره‌مندی ۷۲ هزار نفر از طرح «نذر سلامت» در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، صارم رضایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستورات ریاست محترم جمهور و در جهت اجرای مصوبات ۱۹ گانه قرارگاه عملیاتی کرونای جمعیت هلال احمر کشور اقداماتی صورت گرفت.

وی افزود: در ادامه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط حوزه معاونت جوانان و اجرای طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی در مراسم‌های مذهبی و دهه اول محرم توسط حوزه معاونت جوانان و ارائه خدمت به ۷۲ هزار و ۲۳ نفر با حضور ۵۹۴ نفر ساعت خدمات لازم بهداشتی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: همچنین در این مدت استفاده از بانک امانات تجهیزات پزشکی و ارائه خدمات رایگان و کپسول‌های اکسیژن به مبتلایان کووید ۱۹ به تعداد ۶۳ مورد، تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش سه میلیون تومان، تهیه هفت هزار و ۴۵۰ محتوای آموزشی و توزیع بروشورهای پیشگیری از کرونا توسط حوزه‌های مختلف آموزش صورت گرفته است.

رضایی بیان کرد: فراخوان اعضای کانون‌های دانشجوی علوم پزشکی و استفاده از ظرفیت آنها در طرح واکسیناسیون عمومی در دو شهرستان، استفاده از دو تیم بهداشت و درمان مستقر در مراکز واکسیناسیون، اعلام آمادگی برای معرفی بیماران به داروخانه‌های استان‌های همجوار توسط معاونت بهداشت و درمان با وجود نوپا بودن داروخانه استان و اعلام آمادگی برای استفاده از همه فضاهای قابل استفاده متعلق به جمعیت هلال احمر استان در امر واکسیناسیون به علوم پزشکی و استفاده از یک سالن اجتماعات در شهرستان ازنا توسط علوم پزشکی به این منظور از دیگر اقدامات هلال احمر در ایام کرونا بوده است.

کد خبر 5285984

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لرستان نذر سلامت محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم عاشورا مراسم عزاداری عکس استانها واکسن کرونا تاسوعا و عاشورا آمار کرونا محدودیت های کرونایی شیوع کرونا بوشهر نماز ظهر عاشورا تاسوعای حسینی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی گفت: در راستای دستور وزیر بهداشت و با توجه به ماموریت مهم و جدید جوانی جمعیت (دستیابی به نرخ باروری ۲.۵) تقویت ساختار تشکیلاتی متناظر مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور امری ضروری بود که پس از بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته توسط معاونت‌های توسعه و بهداشت به جمع بندی نهایی رسید و ابلاغ شد.

وی بیان داشت: از جمله مواردی که در ساختار جدید به آن توجه ویژه شده است موضوع بازنگری گروه‌های سنی بود که با توجه به این اقدام و تقویت ساختاری صورت گرفته انتظار می‌رود شاهد رشد و شکوفایی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.

مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت پیش از این با عنوان دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس در معاونت بهداشت وزارت بهداشت فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر