Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:47:21 GMT

پای کرونا دلتا به یکی از مدارس قم هم باز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۴۷۹۷

پای کرونا دلتا به یکی از مدارس قم هم باز شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،دکتر محمدرضا قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با توجه به کمبود تخت بستری و همچنین شدت گرفتن بیماری و نیاز مردم به‌تخت‌های بستری، مرکز بستری بیماران کرونایی در ورزشگاه یکی از مدارس قم دایر خواهدشد.

 محمد رضا قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم  به‌همراه محمود پرهام ،معاون درمان این دانشگاه و رئیس مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی - امیرالمومنین (ع) قم از این مرکز جدید بستری بازدید کردند و مقرر شد تا هر چه سریعتر در صورت نیاز این مرکز راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش جلسه‌ای نیز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم، رئیس مجمع خیرین سلامت و همچنین مدیران هلال احمر استان برگزار و مقرر شد تا موضوع تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی که در منازل بستری هستند، ساماندهی شود.

در این جلسه مقرر شد تا مرکز جامع تامین و توزیع اکسیژن بیماران کرونایی در قم ایجاد و با کمک خیران کپسول‌های اکسیژن و ملزوم‌های آن تامین و در اختیار بیماران کرونایی قرار داده شود.

بنابر این گزارش، رئیس علوم پزشکی قم ضمن بازدید از کارخانه تولید اکسیژن استان، از خدمات ارزشمند کارگران این مجموعه قدردانی و خطاب به‌آن‌ها گفت: کار ارزشمند و جهادگونه بسیار ثمر بخش بوده و در نجات جان انسان‌ها تاثیر دارد.

او  افزود: بیماران کرونایی به‌اکسیژن نیاز دارند که تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران بخشی از مشکل‌ها و استرس‌های خانواده آن‌ها را برطرف خواهد کرد، و این کارخانه باید با تمام قوا در خدمت مردم و بیماران باشد.

 مرکز فوق در سه شیفت کاری در حال فعالیت است و روزانه بیش از ۳۰۰ کپسول اکسیژن مورد نیاز همشهریان را شارژ می‌کند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در قم بیماران کرونایی علوم پزشکی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رئیس مرکز آمار ایران

به گزارش تسنیم،‌ در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان که عصر سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، «داود منظور» با بیان اینکه امور «نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران» سازمان برنامه و بودجه کشور دارای گستره وسیعی از وظایف و فعالیت‌ها بود، افزود: برای جلوگیری از تراکم کارها در یک امور و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مشاوران و پیمانکاران و تسهیل تعاملات در این امور، دو امور «نظام فنی اجرایی» و «مشاوران و پیمانکاران» ایجاد شده است.

معاون رئیس‌جمهور سپس گفت: هدف از انتصاب‌های جدید در سازمان برنامه و بودجه، تقویت توان مدیریتی سازمان و همچنین کمک به بهبود فضای مشارکت مردمی، تسهیل ارتباطات مردمی و تسریع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران،  «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.

گودرزی، عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد تمام رشته مدیریت و دارای درجه دکترای تحقیق در عملیات از دانشگاه تربیت مدرس است.

منظور همچنین ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های  «رضا عوض‌پور» در دوران ریاست امور سلامت و رفاه اجتماعی،  «محمد پیکان‌پور» را به عنوان سرپرست این امور منصوب کرد. پیکان‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و پیش از این به عنوان مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل در سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کرده است. وی دارای دکترای عمومی داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکترای تخصصی اقتصاد و مدیریت دارو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

 

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF