Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@01:57:59 GMT

پیشروی موج پنجم کرونا در اردبیل/سیل جدیدی از بیماران در راه است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۴۹۴۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 20 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب‌زاده در تشریح آخرین وضعیت موج پنجم کرونا در اردبیل اظهار کرد: حدود ۶۸ بیمار صبح امروز در اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتظر تخت برای ورود به بخش‌ها هستند که فعلاً تخت خالی برای این بیماران نیست و منتظر ترخیص بیماران و بستری آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بستری موقت یک هزار و ۱۳۶ بیمار خبر داد و گفت: درمانگاه‌های بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل نیز در روزهای آتی به بستری بیماران کرونا اختصاص می‌یابد چرا که ممکن است در روزهای آینده فاقد فضای لازم برای بستری بیماران باشیم چون این فضاها نیاز به تخت، پرستار و اکسیژن کافی دارد که تأمین همه آنها زمان بر و بسیار سخت است.

کد خبر 5286007

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا دانشگاه های علوم پزشکی محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم عاشورا مراسم عزاداری عکس استانها واکسن کرونا آمار کرونا تاسوعا و عاشورا بوشهر شیوع کرونا محدودیت های کرونایی نماز ظهر عاشورا تاسوعای حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر شبکه بهداشت درمان سلماس گفت: بیمار خانم ۷۴ ساله با سابقه مشکلات قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس بستری بود که با توجه به نیاز به خدمات تخصصی پس از پذیرش بیمار در بیمارستان تخصصی قلب سیدالشهدای ارومیه درخواست آمبولانس هوایی شد.

 

دکتر ثانی افزود: این اعزام با بالگرد، اولین اعزام هوایی برای انتقال بیمار به مرکز استان در سال جاری بودچرا که استفاده از اورژانس هوایی در سرعت انتقال و امداد و نجات بیماران بدحال و مصدوم تأثیر بسزایی دارد.

 

انتقال بیمار از بیمارستان به محل اعزام بالگرد توسط کادر فوریت اورژانس ۱۱۵ سلماس انجام شد.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری