Web Analytics Made Easy - Statcounter

کونتی، مدافع راست ایتالیایی میلان ممکن است به آتالانتا بازگردد.

سم لمرز، فوروارد هلندی آتالانتا و ناهیتان ناندز، هافبک اروگوئه ای کالیاری ممکن است با یکدیگر معاوضه شوند. 

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، آتالانتا پس از مصدومیت طولانی هاتبوئر به دنبال جذب یک وینگ بک راست است تا در مواقع لزوم به جای خواکین میله، بازیکن دانمارکی این تیم بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه داویده زاپاکوستا در آستانه انتقال به فیورنتینا قرار گرفته، اکنون آبی و مشکی پوشان برگامو برای جذب آندره آ کونتی که مورد توجه جنوا و کالیاری نیز قرار دارد، تماس های ابتدایی را برقرار کرده اند. آتالانتا به بررسی ها در مورد جذب مدافع سابق خود ادامه خواهد داد. گفتنی است میلان در ژانویه 2021 کونتی را به پارما قرض داد اما سقوط این تیم به سری بی، مانع دائمی شدن قراردادش شد. 

دی مارتزیو در خبری دیگر نیز گزارش داد آتالانتا و کالیاری در حال بررسی امکان معاوضه ناهیتان ناندز و سم لمرز هستند و قصد دارند از تمایل این دو بازیکن نیز با خبر شوند. لمرز از تیم های دیگری مثل ورونا و جنوا پیشنهاد دارد در حالی که ناندز نیز در هفته های اخیر مورد توجه اینتر و تاتنهام قرار گرفته بود. آتالانتا ساعاتی قبل نیز پیشنهادی 7 میلیون برای مورتن تورسبی، هافبک نروژی به سمپدوریا ارائه داد اما بلوچرکیاتی این پیشنهاد را به دلیل کم بودن رقمش نپذیرفت.

 

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو بازداشت ستاره لیگ برتری به جرم رانندگی در مستی خرید تازه استقلال، پرسپولیسی است! انتقال مهدی قائدی منتفی شد؛ 900 هزار دلار آخرین مبلغ پیشنهادی شباب الاهلی به استقلال به منظور بالا بردن پیشنهاد برای هری کین؛ سیتی به دنبال فروش لاپورته اولی هونس: باید مقابل قدرت مالی شیخ‌ها و اُلیگارشی‌ها، راه حل جایگزین داشته باشیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش

ویدیویی منتشر شده از توله خرس قطبی که علاقه اش را با شیطنت به مادرش نشان می دهد را ببینید. منبع: viral vids

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال