Web Analytics Made Easy - Statcounter

آاس رم در هفته اول فصل 2021/22 سری آ میزبان فیورنتینا است. ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی جالوروسی گفت:

برای این بازی آماده هستیم. تغییرات زیادی نسبت به بازی با ترابزون سپور نخواهیم داشت. فلسفه کاری وینچنزو ایتالیانو را بررسی کردیم و مقابل یک مربی با کیفیت که از بازیکنانی با کیفیت بهره می برد، بازی دشواری خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فوتبال مدرن، تغییرات زیاد بی معنی است. وقتی در انگلستان بودم همیشه به همکارانم می گفتم که دلم برای کنفرانس های مطبوعاتی ایتالیا تنگ شده است. در انگلستان فقط می خواهند در مورد اختلافات و مشاجره ها صحبت کنند. اینجا بیشتر به تاکتیک ها پرداخت می شوند و خبرنگاران درک بالایی از مسائل فنی دارند.

نقل و انتقالات ما تا کنون بیشتر جنبه واکنش ناگهانی داشت چراکه مجبور به پر کردن جای خالی دو بازیکنی شدیم که انتظار از دست دادن آنها را نداشتیم. (ژکو و اسپیناتزولا) بنابراین به شرایط موجود واکنش نشان دادیم و بازیکنانی که می خواستیم و برای آن ها برنامه داشتیم، موفق به جذبشان نشدیم. این بازیکنان می توانستند تعادل ترکیب را افزایش بدهند. وقتی باشگاه چنین تلاش فوق العاده ای را برای حل مشکلات انجام می دهد، من حق ندارم به آنها فشار بیاورم و انتظارات بیشتری داشته باشم. باید با ترکیبی که در اختیار دارم، کار کنم و البته هنوز وقت داریم تا کارهای بیشتری در نقل و انتقالات انجام بدهیم.

در فوتبال امروز فقط کسب پیروزی اهمیت دارد و این مهم از طریق راه های مختلفی امکانپذیر است. تاکید روی یک سیستم جایگاهی در فوتبال روز دنیا ندارد و هر تیمی باید بتواند از سیستم های مختلف در طول بازی استفاده کند. مثلا ما می توانیم در برخی از بازی ها با هر دو فولبک و در برخی دیگر از بازی ها فقط یکی از فولبک ها به حریف فشار بیاوریم.

رم باشگاهی بسیار بزرگ در حد سایر باشگاه های قبلی من است؛ فقط پروژه آنها مثلا نسبت به دوران حضور من در اینتر و رئال مادرید متفاوت است. از آخرین قهرمانی رم سال ها می گذرد و آنها فصل گذشته را با اختلافی 29 امتیاز نسبت به قهرمان تمام کردند. رم برای به نتیجه رسیدن به زمان و سازماندهی نیاز دارد.

تامی آبراهام به دلیل قوانین مربوط به قرنطینه فقط به صورت انفرادی تمرین کرده است. با این حال او برای بازی دعوت می شود و در دسترس خواهد بود.

فلورنتزی؟ می خواهم در میلان خوشحال باشد و بهترین ها را برای او آرزو می کنم. البته امیدوارم فصل را پشت سر ما به پایان برسانند. فقط یک بار با فلورنتزی صحبت کردم و خواسته او مشخص بود. به دنبال انتقال به میلان بود و رم به خواسته بازیکنان احترام می گذارد.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو بازداشت ستاره لیگ برتری به جرم رانندگی در مستی خرید تازه استقلال، پرسپولیسی است! انتقال مهدی قائدی منتفی شد؛ 900 هزار دلار آخرین مبلغ پیشنهادی شباب الاهلی به استقلال به منظور بالا بردن پیشنهاد برای هری کین؛ سیتی به دنبال فروش لاپورته اولی هونس: باید مقابل قدرت مالی شیخ‌ها و اُلیگارشی‌ها، راه حل جایگزین داشته باشیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، در جام حذفی که جام شگفتی‌هاست تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس و نساجی را حذف کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا نقی‌زاده بعد از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر واقعاً فکر کنم بازی تاریخی بود و آنهایی که در ورزشگاه یا خانه بازی را تماشا کردند، از مسابقه لذت بردند. ما توانستیم مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس نتیجه 2 بر صفر باخته را به مساوی بکشانیم یا بازی 4 بر 2 را به 4-4 تغییر دادیم و توانستیم در ضربات پنالتی برنده باشیم.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی در ادامه افزود: به تیم، هواداران و کارگران کارخانه آلومینیوم تبریک می‌گویم. خد را شکر شرمنده مردم نشدیم. این گل نتیجه زحمات بچه‌ها بود که من سعی کردم آن را وارد دروازه رقیب کنم. این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در مورد ادامه رقابت‌های جام حذفی و میزان امیدواری برای قهرمانی در این جام، تصریح کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. ما سال گذشته هم تا فینال جام حذفی رفتیم. امسال هم تیم‌های بزرگی را حذف کردیم، تیم نساجی و تیم پرسپولیس. امیدواریم که در ادامه راه این روند را تکرار کنیم. 

نقی‌زاده در پایان گفت: در لیگ برتر هم سعی و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم البته یک مقدار از آن چیزی که خودمان می‌خواستیم عقب ماندیم. سعی می‌کنیم این شش بازی لیگ را هم جلو برویم تا با رتبه خوب لیگ را تمام کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود