Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بار دیگر بر ماندنی بودن ستاره پرتغالی تیمش تأکید کرد و این بار این واقعیت را به نقل از خود او بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس، در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) مردانش برابر اودینزه در هفته نخست سری A به سؤالی درباره آینده کریستیانو رونالدو پاسخ داد و گفت که این بازیکن پرتغالی برخلاف شایعاتی که در چند هفته اخیر منتشر شده قرار نیست جایی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دلایل شدت گرفتن شایعات درباره آینده رونالدو، عدم حضور او در آخرین بازی دوستانه پیش فصل یوونتوس مقابل تیم زیر 23 سال همین باشگاه بود که سبب شد گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت احتمالی او به منچستریونایتد یا رئال مادرید و همینطور انتقالش به پاری‌سن‌ژرمن مطرح شود.

آلگری گفت: رونالدو پنجشنبه بازی نکرد چون یک جلسه تمرینی سنگین را پشت سر گذاشته بود و من هم به او یک روز استراحت دادم. او برای تیم ما یک امتیاز ویژه است چون با حضورش گل‌های زیادی را تضمین می‌کند. خب البته بدون شک کار تیمی ما باید خوب باشد که بتوانیم از استعداد‌های فردی‌مان هم بهترین نتیجه را بگیریم.

آلگری درباره پستی که رونالدو در فصل جدید خواهد داشت هم اظهار داشت: او همیشه خوب تمرین کرده است و من هم فقط در روزنامه‌ها شایعه می‌خوانم. او هرگز نگفته است که می‌خواهد برود. در واقع او به من گفت که در یوونتوس می‌ماند.

آنچلوتی: داستان بازگشت رونالدو به رئال تمام شده است

سرمربی بانوی پیر در ادامه درباره سایر بازیکنان تیمش از جمله پائولو دیبالا و آرون ررمزی هم گفت: من از دیبالا راضی‌ام. او طوری دارد تمرین می‌کند که انگار اولین فصل حضورش در یوونتوس است. او می‌داند که هرآنچه پیش از این کسب کرده در موزه است و یک بازیکن مدام باید خودش را به چالش بکشد. این در مورد کریستیانو رونالدو و 5 توپ طلایی که برده و در مورد فدریکو کیه‌زا با قهرمانی‌اش در یورو هم صدق می‌کند. رمزی؟ او به تدریج دارد در پست جدیدش که به نظرم برای او پست خوبی است پیشرفت می‌کند. در این پست او دیگر نیازی به زیاد دویدن ندارد. من از ورود مانوئل لوکاتلی به تیم‌مان هم خوشحالم اما او باید 10 روز تمرین کند تا بتواند به تیم اضافه شود. اگر در بازی فردا به حضورش نیاز بود شاید بتواند 15 دقیقه بازی کند.

آلگری در پایان درباره نخستین آزمون تیمش در فصل جدید هم اظهار داشت: همانطور که همیشه گفته‌ام همیشه اولین بازی بسیار سخت است به خصوص برابر اودینزه که تیمی فیزیکی است. آنها فصل گذشته هیچ گلی از ضربات کرنر نخوردند و در ضدحملات هم تیم بسیار خوب و منظمی هستند. پس باید آماده باشیم و باید یک بازی منسجم و با صبر و حوصله ارائه کنیم.

تیم فوتبال یوونتوس فردا شب از ساعت 21 به وقت تهران میهمان اودینزه خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلگری سری A یوونتوس کریستیانو رونالدو آلگری سری A یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟

رم تمریناتش را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد.

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود. در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است