Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@00:30:23 GMT

هشدار ستاره سیتی ؛ به اوج باز می‌گردیم

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۵۰۵۸

هشدار ستاره سیتی ؛ به اوج باز می‌گردیم

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی منچسترسیتی مدعی شد سیتی به زودی به فرم سابق خود باز خواهد گشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، منچسترسیتی بعد از قبول شکست در هفته ابتدایی مقابل تاتنهام، امروز نمایش خیره کننده ای برابر نوریچ داشته و با پنج گل این تیم را مغلوب کرد. گابریل ژسوس ستاره سیتی در این مسابقه بوده و با سه پاس گل نقش مهمی در این پیروزی بزرگ ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این ستاره جوان و برزیلی اذعان داشت علیرغم خستگی به زودی به مرز آمادگی خواهد رسید.

گابریل ژسوس گفت: "امروز همه  بازیکنان تیم خوب بازی کردند. ما دوباره در حال به دست آوردن ریتم تیمی خود هستیم و اغلب بازیکنان در حال بازگشت به فرم گذشتته هستند. بعد از سپری کردن فصل دشوار گذشته به تعطیلات نیاز داریم. ما امروز خیلی خوب بازی کرده و برنده شدیم که این مهم ترین مسئله است. ما می دانیم که شرایط برای تیم بسیار سخت خواهد بود و همه بازیکنان باید در اسرع وقت به فرم خوب خود بازگردند.

سرعت بالا، فرار پشت بازیکنان حریف و تلاش برای گلزنی سبک بازی ماست. همیشه سعی می کنم توپ را روی دروازه ارسال کنم و امروز نیز هدفم فران تورس یا جک گریلیش بودند، اما گاهی نیز بازیکن حریف به اشتباه دروازه خودی را باز می کند.

در حال بازیابی آمادگی فیزیکی خود هستم. من آخرین بازیکنی بودم که بعد از تعطیلات به تیم اضافه شده و به استراحت نیاز دارم. من باید اینکه مثل همیشه سخت تمرین کنم. کمی خوش شانس بودم و خیلی نسبت به گذشتته افت نکرده ام. بعد از دو روز تمرین پیاپی و یک هفته تلاش دوباره به اوج باز می گردم."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منچسترسیتی فوتبال تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند علاوه‌بر درون زمین در خارج از آن هم همیشه با استایل‌های قابل توجهش و پست و استوری‌های در فضای مجازی توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرده است.

در یکی از تصاویری که در گذشته در فضای مجازی از او وایرال شده بود و مدتی هم با این استایل در تمرینات حاضر شد، او موهایش را کاملا بلند کرده بود و آنها را با کش مو نمی‌‌بست که واکنش‌هایی جالب از هواداران را به دنبال داشت.

حالا او برای چهره جدیدش از هواداران نظر خواسته است. در استوری جدیدی که ستاره منچستر سیتی منتشر کرده، او برای خود سیبیل مصنوعی گذاشته و با متنی در زیر عکسش از هواداران خواسته:«نظرتان درباره استایل جدیدم چیست؟ آن را انتخاب کنم؟»

این تصویر از هالند هم با واکنش مثبت هواداران در فضای مجازی مواجه شده است. آنها در شبکه‌های اجتماعی از ستاره نروژی خواسته‌اند در صورت قهرمانی منچستر سیتی در لیگ برتر با این استایل در جشن قهرمانی حاضر شود و تماشاگران و هم‌تیمی‌هایش را سورپرایز کند.

دیگر خبرها

  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!