Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی با اجرای مراسمات دهه اول محرم در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۵ هزار پرس غذا در سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای ۲۰۰ برنامه در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و گفت: برپایی ۶ کاروان و دسته عزاداری و حضور ۲۰ مبلغ  از دیگر برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به، اقدامات صورت گرفته در استان توسط بقاع متبرکه افزود: آماده‌سازی فضاهای روباز و جایگاه در بقاع متبرکه - اجرای مراسم تعویض پرچم بقاع و مراسم اذن عزا در شب اول محرم - برگزاری مراسمات عزاداری در صحن بقاع متبرکه با رعایت شیوه نامه ها و فاصله اجتماعی -  برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی  -   برگزاری نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در صحن بقاع متبرکه و خیابانهای اطراف -  اجرای برنامه چهار پایه خوانی در تاسوعا و عاشورا حسینی
- راه اندازی کاروان های عزا در مناطق مسکونی و خیابانها و برگزاری روضه های خانگی.

نصیرالاسلامی در پایان از فعالیت‌های هیأت امنا و مرکز افق بقاع متبرکه در برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی و اصحاب رسانه و قلم استان در تبلیغ هر چه بهتر و بیشتر فعالیت های صورت گرفته در طول این دهه تقدیر و تشکر بعمل آورد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد سوگواره بصیرت عاشورایی استان کهگیلویه و بویراحمد سوگواره بصیرت عاشورایی بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

مدیرعامل شرکت گاز کشور طی حکمی حمید طالبی را به عنوان سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مجید چگنی طی حکمی حمید طالبی را به عنوان سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

پیش از این ریحان بهادر مدیریت شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت وی در اسفند ۱۴۰۰ به این سمت منصوب شده بود.

استخدام‌های بدون ضابطه در دوران مدیریت ریحان بهادر در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین حواشی این شرکت بود، موضوعی که همچنان معترضان به آن خواستار ورود سازمان بازرسی و شفاف سازی هستند.

کد خبر 749847

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد