Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به نوعی تأیید کرد پس از اعلام تصمیمش برای جدایی از بایرن مونیخ، پیشنهاد‌هایی از رئال مادرید و بارسلونا دریافت کرده بود.

خبرگزاری میزان - هانسی فلیک که پس از پایان مسابقات یورو ۲۰۲۰ جانشین یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان شد و با امضای قراردادی سه ساله با فدراسیون فوتبال آلمان هدایت مانشافت را برعهده گرفت، در گفت‌وگو با روزنامه آلمانی «Süddeutsche Zeitung» چاپ مونیخ گفت: زمانی که تصمیم به ترک بایرن مونیخ گرفتم، یواخیم لو حتی اعلام نکرده بود که قرار است در تابستان از سمت سرمربیگری تیم ملی آلمان کنار برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی هم یواخیم اعلام کرد می‌خواهد از سمت خود کناره گیری کند، من هم ناراحت شدم. دوست داشتم او پایان خوبی با تیم ملی در مسابقات جام جهانی قطر داشته باشد.

سرمربی پیشین بایرن مونیخ که با اعلام جدایی‌اش از این تیم مشتریانی از جمله بارسلونا و رئال مادرید داشت، اما در نهایت تیم ملی کشورش را برای ادامه کار انتخاب کرد، تصریح کرد: تماس‌های مکرری از سوی دو باشگاه خیلی بزرگ دریافت کردم که مستقیماً رئیس آن دو باشگاه با من در تماس بودند که این فوق‌العاده هیجان‌انگیز بود. این تبادل نظر‌ها بین ما هم کاملاً محترمانه بود، اما شانس مربیگری تیم ملی یک بار در زندگی به شما روی می‌آورد. من در نهایت تصمیم خوب و درستی گرفتم.

فلیک که در مدت یک و نیم سال حضورش روی نیمکت بایرن مونیخ موفق شد این تیم را به هفت عنوان قهرمانی مختلف برساند و باواریایی‌ها را دوباره به روز‌های اوج‌شان بازگرداند، در نهایت جای خود را به یولیان ناگلسمان داد.

بیشتر بخوانید: توافق گورتسکا با بایرن مونیخ برای عقد قرارداد جدید

انتهای پیام/

برچسب ها: هانسی فلیک بایرن مونیخ بارسلونا رئال مادرید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ هانسی فلیک بایرن مونیخ بارسلونا رئال مادرید بایرن مونیخ رئال مادرید تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)

گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند