Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:57:27 GMT

واکنش اداره‌کل ورزش خوزستان به یک بیانیه

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۵۶۳۵

واکنش اداره‌کل ورزش خوزستان به یک بیانیه

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص بیانیه جمعی از گروه های جهادی در خصوص عدم همکاری اداره‌کل ورزش استان در مقابله با کرونا، گفت: متاسفانه عده‌ای ناآگاهانه و با قضاوت های ناعادلانه در سطح فضای مجازی نسبت به تخریب مجموعه اداره کل ورزش خوزستان اقدام کرده اند که باید ضمن تقدیر از زحمات و خدمات همه عزیزان عرصه سلامت و گروه های جهادی، بگویم که تاکنون هیچ مصوبه ای دال بر در اختیار گذاشتن هیچ کدام از اماکن ورزشی استان به این اداره کل ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص بیانیه جمعی از گروه های جهادی در خصوص عدم همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در مقابله با کرونا، اظهارکرد: پیرو فضاسازی‌هایی که عده ای تحت عنوان عدم همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در مقابله با کرونا انجام داده اند، جهت تنویر افکار عمومی و مردم شریف خوزستان باید بگویم که مجموعه ورزش و جوانان خوزستان همیشه پای تمام موضوعات فرهنگی، اجتماعی و حواث غیر مترقبه بوده و کنار مردم حضور پررنگ داشته است.

وی با اشاره به همکاری این اداره کل در سیل ۹۸ استان خوزستان، گفت: در اتفاق سیل خوزستان، تمامی اماکن ورزشی برای چندین ماه در اختیار سیل زدگان عزیز بود و از هیچ کمکی دریغ نکردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنین با اشاره به آسیبی که مجموعه ورزش در شیوع کرونا متحمل شد، افزود: در این دوران، جامعه ورزش خوزستان بیشترین آسیب اقتصادی را متحمل شد اما به خاطر مردم شریف استان تحمل کرد. در این مدت برای همراهی ستاد کرونا و کادر درمان، مجموعه باشگاه های ورزشی و هیات ها ورزشی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، از نظر اقتصادی متضرر شدند و حتی تعطیلی باشگاه ها تاثیر منفی بر وضعیت تمرینی ورزشکاران مان در بخش حرفه ای داشت اما اداره کل ورزش و جوانان خوزستان همیشه بر همراهی ستاد کرونا و کادر درمان تاکید داشته و این را نیز عنوان کرده است که این آمادگی را دارد که در کنار جامعه سلامت نسبت به همکاری های لازم، اقدام کند.

وی بیان کرد: اما متاسفانه عده ای ناآگاهانه و با قضاوت های ناعادلانه در سطح فضای مجازی نسبت به تخریب مجموعه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اقدام و عنوان کرده اند که این اداره کل با گروه های جهادی یا مجموعه سلامت استان در مقابله با کرونا، همکاری ندارد که باید ضمن تقدیر از زحمات و خدمات همه عزیزان عرصه سلامت و گروه های جهادی، بگویم که هیچ مصوبه ای دال بر در اختیار گذاشتن هیچ کدام از اماکن ورزشی استان تاکنون به این اداره کل ابلاغ نشده است. لذا باتوجه به الزامات موجود در قانون، این اداره کل و جامعه ورزش خود را مکلف بر همراهی و اجرای مصوبات ستاد کرونا می داند. کما این که مجموعه علوم پزشکی نیز به دفعات از همکاری جامعه ورزش استان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، تقدیر و تشکر داشته است. به هر حال در صورتی که مصوبه ای از ستاد کرونا به این اداره کل ابلاغ شود با تمام وجود و با یاد شهدای مدافع سلامت، آماده همکاری هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان افشین حیدری کروناویروس اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مقابله با کرونا گروه های جهادی اداره کل ستاد کرونا اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است

کیوان خوشبخت رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: فضا‌های‌ورزشی به ۲ بخش روباز و پوشیده تقسیم می‌شود و طبق قانون باید ۵۰ درصد از فضای ورزشی هر شهرستان توسط اداره ورش و جوانان و مابقی آن توسط سایر ارگان‌ها و نهاد‌های دیگر مانند آموزش و پرورش دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور احداث شود.

وی اضافه کرد: ارتقای سرانه فضای‌ورزشی تنها از عهده این اداره خارج است و باید سایر ارگان‌ها نیز در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند و اداره ورزش و جوانان تنها در اماکنی می‌تواند سرمایه‌گذاری کند که مالکیت آن در اختیار این اداره باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد ادامه داد: در طرح تفصیلی جدید این شهر، ۲ فضای بزرگ در محله تپه هما و بلور پرستار به عنوان فضای ورزشی در نظر گرفته شده است که می‌تواند در ارتقای شاخص فضای‌ورزشی این شهرستان بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد نیز اظهار کرد: این سفر ۲ مصوبه ورزشی شامل احداث سالن چند منظوره و زمین چمن مصنوعی داشت که هر ۲ طرح در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارند.

خوشبخت افزود: هم اکنون ۳ چمن مصنوعی در مناطق روستایی و در روستا‌های آزاد، حاجی آلی کند و کولتپه در دست احداث است و بیش از ۷ هزار مترمربع چمن مصنوعی برای روستا‌های برده‌رشان واقع در بخش مرکزی و روستا‌های شهر خلیفان تامین شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد همچنین اضافه کرد: اعتبار خرید چمن‌مصنوعی از محل سه درصد درآمد‌های نفتی و قرارداد‌های بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت در راستای حمایت از مناطق محروم تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس