Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «أبو فهد السویعدی» از فرمانده حشد شعبی عراق سخنانی را در خصوص عملیات ضد تروریستی این گروه مقاومتی در «الطارمیه» بغداد مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، این فرمانده حشد شعبی تصریح کرد: عملیات امنیتی نیروهای حشد شعبی در الطارمیه تا زمان ریشه‌کنی داعش ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر «أبو آلاء الولائی» دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء عراق گفت: ما آماده هستیم تا طی دو روز دو شهر الطارمیه را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کنیم.

گفتنی است، طی دو هفته اخیر «الطارمیه» بغداد شاهد فعالیت برخی از عناصر تروریستی بوده است. روز گذشته نیز جنبش مقاومت اسلامی نجباء با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شماری از رزمندگان تیپ ۱۲ حشد شعبی متشکل از اعضای جنبش مقاومت اسلامی نجباء بر اثر کمین تروریستی داعش در منطقه الطارمیه واقع در بغداد به شهادت رسیدند.

در بیانیه نجباء آمده است: تروریست‌های داعشی که در سایه انفعال دولت موقت عراق مناطق شمالی پایتخت را ناامن کرده‌اند، در حمله‌ای تروریستی ۴ تن از رزمندگان حشد شعبی را به شهادت رساندند.

نجباء اعلام کرده است: طبق گزارش منابع میدانی، عناصر تکفیری ابتدا یک مین کنار جاده‌ای را منفجر نموده و سپس از پنج نقطه در مزارع مجاور به رزمندگان نجباء حمله کردند.

در ادامه بیانیه مذکور آمده است: سازمان بسیج مردمی عراق در پی این حمله تروریستی، شهادت چهار مجاهد نجباء به نام‌های علی کاظم حاتم طاهر الازیرجاوی، یوسف محمد جاسم هانی الکریماوی، محمد حمزه ناصر حسین الجبوری و ضرغام عدنان هانی ابراهیم الجنابی را تأیید کرد و از مجروحیت شماری دیگر از رزمندگان این تیپ خبر داد.

نجباء تأکید کرده است: معاون فرمانده تیپ ۱۲ حشد شعبی از جمله شهدای نجباء در این کمین است. گفتنی است، منطقه الطارمیه از مدت‌ها پیش در سایه اهمال دولت الکاظمی به کانون هسته‌های خاموش داعش تبدیل شده است.

در همین رابطه، رئیس شورای سیاسی نجباء از دولت موقت خواست که به جای سوء استفاده سیاسی و انتشار پیام‌های تسلیت تکراری، در راستای خونخواهی شهدای حشد شعبی اقداماتی مؤثر ترتیب دهد.

کد خبر 5286049 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: داعش عراق حشد شعبی افغانستان ایالات متحده امریکا طالبان عراق طالبان افغانستان لبنان تحولات افغانستان رژیم صهیونیستی روسیه آلمان سوریه ایران ترکیه جو بایدن حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی‌توانیم گروه حماس و مقاومت کنندگان فلسطین را به عنوان گروه تروریستی بنامیم. ما برادران حماس را به عنوان قوای ملی فلسطین می‌شناسیم و با افتخار به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پنجمین پلتفرم فلسطین که امروز جمعه در استانبول برگزار شد، با اشاره به اینکه تجاوزها به حریم مسجد الاقصی در حال افزایش است، گفت: ما تحولات مثبت و منفی در فلسطین را از نزدیک دنبال می کنیم.

وی افزود: مسجد اقصی تنها قبله اول ما نیست. همزمان امانت پیامبر اسلام و پیامبران پیش از ایشان است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: هیچ قدرتی نمی تواند عشق قدس را از قلب ما بیرون کند. به عنوان ترکیه حمایت از قدس را وظیفه خود می دانیم. حمایت از قدس، حمایت از صلح، انسانیت و اعتقادات است.

اردوغان با اشاره به اشغال مرحله به مرحله فلسطین گفت: امروز تاریخ وحشی ترین شکل مجادله را می بینید. از همه انسانها در سراسر دنیا که در کنار فلسطین ایستاده اند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: هیتلرها و نازی های امروز کسانی هستند که کودکان غزه را می کشند. نتانیاهو با جنایتهایش نام خود را به عنوان قصاب غزه با شرمساری به ثبت رسانده است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی توانیم گروه حماس و مقاومت کنندگان فلسطین را به عنوان گروه تروریستی بنامیم. ما برادران حماس را به عنوان قوای ملی فلسطین می شناسیم و با افتخار به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد.

اردوغان با اشاره به 200 روز نسل کشی در غزه، گفت: نمی توانید با ریختن صدها تن بمب بر سر مردم غیر نظامی و نابودی مساجد، کلیساها و مدارس به شکل عامدانه و تبدیل غزه به یک قبرستان بزرگ فرار کنید. رهبران اسرائیل باید یاد بگیرند که بر اساس حقوق بین الملل حرکت کنند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان