Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بیژن ذوالفقارنسب» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: فوتبال حرفه‌‍ای شرایط و ویژگی‌های خاص خود را دارد و باید بر اساس شرایط موجود در این عرصه گام برداشت. اینکه بخواهیم با احساس یا ایجاد مسایل عاطفی در این راه گام برداریم انتظاری غیرمنطقی است و به سرانجام نخواهد رسید.

وی ادامه داد: باشگاه‌هایی که برنامه دارند از قبل مسیر و هدفشان مشخص است و  در زمانی که دور برگشت لیگ آغاز می‌شود به فکر رفع مشکلات خود در فصل آتی هستند و حتی بازیکنان یا کادر فنی مورد نظر خود را نیز انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعی است هر چقدر پول و منابع مالی در اختیار باشد کار ساده‌تر است و این در جذب بازیکنان مورد نظر موثر خواهد بود.

این کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص وضعیت پرسپولیس و بازیکنانی که از این تیم جدا شدند، گفت: شاید پرسپولیسی‌ها هم انتظار چنین اتفاقی را نداشتند، ۲ بازیکن تاثیرگذار این تیم از جمع سرخپوشان خارج شدند و این به دلیل همان شرایط فوتبال حرفه‌ای است. طبیعی است بازیکن و مربی به دنبال درآمد بیشتر و برنامه‌ریزی برای آینده حرفه‌ای خود است و زمانی که شما پیشنهاد به مراتب بالاتر با کیفیت و شرایط بهتری دارید آن را قبول خواهید کرد. 

ذوالفقارنسب با تاکید بر این که برخی از باشگاه‌ها با درک درست این موضوع مشاوران کاربلدی را در اختیار گرفته‌اند، تصریح کرد: در این شرایط هر فرد یا گروهی که بتواند درست تصمیم بگیرد و به موقع اقدام کند، موفق‌تر است، وقتی یک باشگاه رویه درست و سالمی را در  پیش بگیرد در مسیر درستی گام بر خواهد داشت و می‌تواند انتظار موفقیت را هم داشته باشد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط این تیم و بازی‌های پیش رو گفت: در برهه‌ای هستیم که باید همه برنامه‌های تیم ملی اعم از دیدارهای دوستانه، برنامه‌های تمرینی، درخواست حضور بازیکنانی ایرانی شاغل در لیگ های اروپایی و ... مشخص شده باشد تا طبق برنامه کارها پیش برود. امیدوارم تیم ملی در دیدارهایی که پیش رو دارد موفق عمل کند و راهی جام جهانی شود.

برچسب‌ها فوتبال باشگاه پرسپولیس بیژن ذوالفقارنسب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال باشگاه پرسپولیس بیژن ذوالفقارنسب فوتبال باشگاه پرسپولیس بیژن ذوالفقارنسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​

کونسیسائو از حرفه ای گری مهدی طارمی تمجید کرد.

طرفداری | سرمربی تیم فوتبال پورتو نوع بازی مهدی طارمی برابر چاوز را مورد تمجید قرار داد.

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با 3 گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه 1+45 را ساخت.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت:

همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کونسیسائو افزود:

بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد 4 ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود:

طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد