Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ علی فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مهریز، با بیان این‌که سپاه و بسیج برابر دستور مقام معظم رهبری با قطع کامل چرخه شیوع کرونا در کنار مردم است، اظهار کرد: سامانه تلفنی به شماره ۳۲۵۳۱۶۱۵ برای مساعدت به بیماران کرونایی در این مهریز فعال شده است.

وی افزود: با توجه به ورود همه نیرو‌های مسلح جهت کنترل و کاهش زنجیره ابتلا به کرونا، تمرکز بر طرح شهید سلیمانی مبتنی بر پیشگیری از این ویروس منحوس با قوت در شهرستان مهریز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز گفت: از همه امکانات و نیرو‌ها و همچنین ظرفیت‌های بسیچ برای موفقیت در مرحله گام پنجم طرح شهید سلیمانی استفاده خواهیم کرد و نیرو‌های بسیجی پای کار می‌مانند.

سرهنگ فاتحی خاطرنشان کر: در بحث فعال سازی سامانه تلفنی خدمت به بیماران کرونایی، شماره تماس ۳۲۵۳۱۶۱۵ به صورت رسمی اعلام و  بیماران کرونایی که توان خروج از منزل را ندارند برای دریافت نسخه پزشکی و دیگر موارد می‌توانند تماس و از ظرفیت نیرو‌های بسیج استفاده کنند.

وی در پایان گفت: بسیجیان مهریزی با ناوگان خودرویی و موتوری با مراجعه به منزل بیماران،کمک رسان افراد نیازمند در شرایط کرونایی هستند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز استان یزد خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد