Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، جلسه علنی روز یکشنبه (۳۱ مرداد) مجلس شورای اسلامی برای بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم صبح امروز به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

در ابتدای جلسه امروز صلاحیت عیسی زارع‌پور برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار خواهد گفت.

روز گذشته کلیات برنامه ها و کابینه سیزدهم مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این روز گذشته مخالفان و موافقان رأی اعتماد به حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نظرات خود را بیان کردند و وزیر پیشنهادی نیز به انتقادات و ابهامات نمایندگان پاسخ داد.

 

پربیننده ترین دیکتاتوری دژپسند در شورای عالی بورس / انتصاب دهقان دهنوی ۱۰۰درصد تخلف است! صدور مجوز جذب ۵۷هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت انتخاب اعضای کابینه تحت تاثیر جریان و گروه خاصی نبود / اولویت اول دولت مهار کروناست منابع مالی پایدار برای افزایش حقوق ها وجود ندارد معاون امور مجلس رییس جمهوری منصوب شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دولت رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت

در جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت، نهایی سازی ایین نامه فعالیت سکوهای حوزه سلامت و پیش نویس مصوبه خدمات مربوط به کاهش ریسک بررسی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر ارتباطات و فنآوری برگزار شد.

"بررسی پروژه های جدید در دستور کارگروه و تقسیم کار بین دستگاه های عضو کمیسیون" و "بررسی پیش نویس مصوبه ارائه خدمات مربوط به کاهش ریسک شرکت های تسهیلات یار" بخشی از دستور جلسه این کمیسیون بود که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، "بررسی و نهایی سازی پیش نویس آیین نامه اجرایی نحوه فعالیت سکو ها و کسب و کار های حوزه سلامت رقومی" یکی دیگر از دستور جلسه های چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به ۷۰ هزار مشمول جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در کشور
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد