Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:19:50 GMT

۲۷۵ جواز تاسیس شرکت در دزفول صادر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۶۰۳۵

۲۷۵ جواز تاسیس شرکت در دزفول صادر شد

محمد غلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار شهرک صنعتی در دزفول وجود دارد با این وجود با کمبود زمین برای واگذاری به سرمایه گذاران مواجه هستیم که پیگیری‌هایی در این خصوص از طرف فرمانداری ویژه دزفول صورت گرفته است.
وی ادامه داد: ۴۵ واحد صنعتی با پیشرفت ۶۰ درصد در دزفول وجود دارد که زمین، برق، آب و ساختمان آنها تکمیل شده و درصورت دریافت تسهیلات تا پایان سال به مرحله بهره برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول با اشاره به اشتغالزایی چهار برابر تعهد اشتغال این اداره در سال گذشته بیان کرد: برای سال گذشته میزان تعهد اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول در سامانه رصد اشتغال ۴۰۰ نفر بود که ۵۰۰ مورد ثبت شد ضمن اینکه طی سال گذشته ۸۷۷ مورد پروانه بهره برداری در دزفول صادر شد.

وی از فعالیت ۱۲ هزار و ۲۷۰ پروانه کسب واحد تجاری در دزفول خبر داد و افزود: سه هزار و ۵۸۰ واحد تجاری نیز پروانه کسب ندارند.

صنایع دزفول امسال ۸۲ فرصت شغلی ایجاد کردند

غلامی با بیان اینکه هشت واحد صنعتی کوچک و بزرگ از ابتدای امسال تاکنون در دزفول بهره برداری و ۸۲ فرصت شغلی ایجاد شده است، پیش بینی کرد با بهره برداری از واحدهای صنعتی در دست اجرا شاهد اشتغال بیشتری در دزفول باشیم. 
وی به رفع مشکلات برخی واحدهای صنعتی دزفول اشاره و بیان کرد: طی سال گذشته ۴۱ پروانه بهره برداری در حوزه صنایع دزفول صادر شد که منجر به اشتغال ۸۷۷ نفر شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: واحدهای صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند ولی متاسفانه همکاری خوبی در این زمینه از سوی بانک‌ها صورت نگرفت.
وی از تلاش نماینده دزفول برای رفع مشکلات بانکی واحدهای تولیدی قدردانی کرد و افزود: بانک‌ها شرایط دشواری برای دریافت تسهیلات درنظر گرفته‌اند که این روند کاری باید به منظور رفع موانع تولید بازنگری شود. 
غلامی با اشاره به اختصاص ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای یکی از واحدهای تولیدی دزفول اظهارداشت: امسال برای یکی دیگر از واحدهای تولیدی دزفول ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تصویب شد. 

صادرات پنج میلیون دلار خمیر مایه دزفول
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول با اشاره به صادرات تولیدات صنایع این شهرستان به خارج از کشور گفت: محصولات شرکت‌های فولاد و خمیرمایه دزفول به کشورهای آلمان، ترکمنستان، ارمنستان، عراق، کشورهای حوزه خلیج فارس و اسکاندیناوی صادر می‌شوند به طوری که پارسال پنج میلیون دلار خمیرمایه دزفول به کشورهای خارجی صادر شد. 
وی افزود: طرح توسعه شرکت فولاد روهینا دزفول با اشتغال ۴۶۰ نفر و طرح توسعه شرکت کارتن محمد با ایجاد  ۱۵۰ فرصت شغلی همراه بوده است. 
غلامی بیان کرد: نخستین واحد تولید بستنی صنعتی در دزفول با صرف ۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در جاده بن جعفر در حال اجرا است که ۶۰ مورد اشتغالزایی خواهد داشت.
وی به مشکلات پیش روی صادرات تولیدات این شهرستان پرداخت و گفت: صادرات محصولات تولید دزفول به نام سایر شهرها و استان‌ها یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان به ویژه بخش کشاورزی است که باید برای رفع آنها تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت دزفول اشتغال زایی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت دزفول اشتغال زایی وزارت صنعت معدن و تجارت دزفول اشتغال زایی خوزستان معدن و تجارت دزفول بهره برداری اداره صنعت سال گذشته صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد