Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است تساوی نتیجه عادلانه‌ای از بازی مقابل اتلتیک بیلبائو بود و از تأثیر نبود لیونل مسی سخن گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان در پی توقف یک - یک بامداد امروز (یکشنبه) شاگردانش در خانه اتلتیک بیلبائو در هفته دوم لالیگای اسپانیا، درباره تأثیر جدایی لیول مسی بر بارسلونا گفت: دوست ندارم همیشه در مورد یک چیز صحبت کنم، اما ما درباره بهترین بازیکن جهان صحبت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی مسی در ترکیب ما بود رقبای‌مان بیشتر از ما می‌ترسیدند. در سوی دیگر وقتی ما توپ را به لئو می‌دادیم، او معمولاً توپ را از دست نمی‌داد. شما حالا می‌توانید بگویید که مسی اینجا نیست. ما این را می‌دانیم و نمی‌توانیم چیزی را تغییر دهیم.

وی همچنین در ارزیابی بازی اظهار داشت: بازی فوق‌العاده‌ای بود. به نظرم ما در شروع بازی کار را برای خودمان خیلی دشوار کردیم. بیلبائو هم ما را به شدت و به خوبی تحت‌فشار قرار داد. باید بدانیم که چه زمانی می‌توانیم از پاس‌های کوتاه حتی با بازیسازی از دورازه‌بان‌مان استفاده کنیم. در 15 دقیقه ابتدایی بازی اصلاً آرامش لازم را نداشتیم.

سرمربی هلندی بارسلونا ادامه داد: به نظرم نتیجه تساوی عادلانه بود، ما هم موقعیت‌هایی برای رسیدن به پیروزی داشتیم و اتلتیک بیلبائو هم بازی سطح بالایی را ارائه داد. بازی مقابل چنین تیمی آنهم در چنین زمینی (ورزشگاه سن‌مامس) خیلی دشوار است، بنابراین نمی‌توانم از این نتیجه ناراضی باشم.

اظهارنظر جالب یک مدیر فوتبال انگلیسی درباره جدایی مسی: نگه‌داشتن او برای بارسلونا سوزاندن پول بود!

کومان همچنین درباره مدافع جوانش که درست پیش از این بازی متوجه شد پدربزرگش فوت کرده و خودش هم در دقیقه 3+90 از زمین بازی اخراج شد، اظهار داشت: ما درست پیش از بازی این خبر را دریافت کردیم. اریک گارسیا یک حرفه‌ای تمام ‌عیار است. با وجود اینکه او پدربزرگش را از دست داده بود، اما بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت. همه ما از اریک حمایت می‌کنیم و فکر و ذهن ما  در این شرایط با اوست.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی رونالد کومان بیلبائو بارسلونا لیونل مسی رونالد کومان بیلبائو بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد

یونایتد در خانه برابر برنلی نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک برسد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از منچستریونایتد در خانه برابر برنلی به تساوی یک بر یک رسید.

آنتونی تنها گل یونایتد را در این دیدار وارد دروازه برنلی کرد.

تابلو نتایج

فولام یک - کریستال پالاس یک

نیوکاسل ۵- شفیلدیونایتد یک

ولورهمپتون ۲- لوتون یک

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد