Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پرسپولیس با 1075 امتیاز منتظر شروع بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال خواهد بود.

به گزارش برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخ پوشان پایتخت به عنوان پرافتخارترین تیم فوتبال ایران در رقابت‌های داخلی، ادوار لیگ و لیگ برتر، در حالی خود را آماده شروع رقابت‌های بیست و یکمین دوره جام خلیج فارس می‌کنند که در 20 دوره گذشته، 1075 امتیاز را در 612 مسابقه، کسب کرده اند که از این میان، 7 امتیاز با توجه به احکام کمیته انضباطی فیفا و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران کسر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهترین امتیازگیری پرسپولیس مربوط به دو فصل گذشته می‌شود که رکورد رقابت ها است و شاگردان یحیی گل محمدی به میانگین 2/23 امتیاز برای هر مسابقه دست پیدا کردند. پایین ترین عملکرد هم به فصل چهاردهم مربوط می‌شود که پرسپولیس با تغییرات مکرر و هیجانی در بخش مدیریت و کادر فنی روبرو بود، فصلی که درست قبل از تحول و احیای دوباره پرسپولیس بود.

پرسپولیس در آن دوره از رقابت‌ها به 36 امتیاز از 30 بازی و مکان هشتم جدول اکتفا کرد و تفاضل گل به منفی چهار رسید. پرسپولیس در آن دوره از رقابت‌ها به 9 پیروزی بسنده کرد که از این جهت نیز ضعیف‌ترین عملکرد سرخ پوشان بود و این عدد در لیگ پنجم هم اتفاق افتاد و پرسپولیس در 30 بازی، 38 امتیازی شد.

نکته قابل تامل این که پرسپولیس هر دو بار از فصل بعد احیای خود را شروع کرد و دو فصل بعدش قهرمان لیگ شد. البته این بار ترقی پرسپولیس برای 6 سال متوالی به طول انجامید که با پنج قهرمانی پیاپی همراه بود وحالا وارد هفتمین سال می‌شویم. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس گلات قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!

در حالی که پس از دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان همگان از درخشش دروازه‌بان جوان پرسپولیس سخن می‌گفتند حالا این دروازه‌بان با یک ناکامی بزرگ مواجه شد.

سرویس ورزش مشرق - امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که در فصل جاری لیگ برتر این فرصت را پیدا کرد تا در چهار مسابقه برای تیم پرسپولیس درون دروازه بایستد، موفق شد در لیگ برتر و در چهار دیدار مقابل ذوب آهن، گل گهر سیرجان، ملوان و در نهایت صنعت نفت آبادان با چهار بازی کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس به رکورد ۴ کلین‌شیت فصل جاری سید حسین حسینی برسد.

این دروازه‌بان جوان که به گفته اکثر کارشناسان پرسپولیسی، جانشین شایسته‌ای در روزهای مصدومیت علیرضا بیرانوند بود و سهم عمده ای در بردهای سرخپوشان داشت، در مصاف جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک و در یک مسابقه به اندازه هر هر چهار مسابقه قبلی که گل نخورده بود گل خورد.

رفیعی همچنین در ضربات پنالتی و در شرایطی که تجربه چنین فضایی را نداشت باز هم مغلوب پنالتی زنان تیم آلومینیوم اراک شد تا ظرف مدت زمان کوتاهی بالا و پایین فوتبال حرفه‌ای در سطح لیگ برتر را تجربه کند.

با توجه به اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس درباره شرایط اخیر علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ مچ دستش گفته می‌شود این دروازه‌بان برای بازی بعدی مقابل سپاهان اصفهان که قرار است روز چهارشنبه هفته جاری دوازدهم اردیبهشت برگزار شود شرایط حضور درون دروازه را پیدا کرده و به جمع سرخپوشان برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • جزئیات و زمان بیست و یکمین حراج شمش طلا اعلام شد
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی