Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی با اجرای مراسمات دهه اول محرم ۱۴۰۰ در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی افزود: پنج هزار پرس غذا در سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: اجرای ۲۰۰ برنامه در بقاع متبرکه شاخص استان، برپایی ۶ کاروان و دسته عزاداری و حضور ۲۰ مبلغ از دیگر برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، اقدامات صورت گرفته در استان توسط بقاع متبرکه را به این صورت اعلام کرد: آماده سازی فضاهای روباز و جایگاه در بقاع متبرکه، اجرای مراسم تعویض پرچم بقاع و مراسم اذن عزا در شب اول محرم، برگزاری مراسمات عزاداری در صحن بقاع متبرکه با رعایت شیوه نامه ها و فاصله اجتماعی، برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی، برگزاری نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در صحن بقاع متبرکه و خیابان های اطراف، اجرای برنامه چهار پایه خوانی در تاسوعا و عاشورا حسینی، راه اندازی کاروان های عزا در مناطق مسکونی و خیابان ها و برگزاری روضه های خانگی از جمله این اقدامات بود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، نصیرالاسلامی در پایان از فعالیت های هیأت امنا و مرکز افق بقاع متبرکه در برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی و اصحاب رسانه و قلم استان در تبلیغ هر چه بهتر و بیشتر فعالیت های صورت گرفته در طول این دهه تقدیر و تشکر بعمل آورد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری اداره اوقاف و امور خیریه بصیرت عاشورایی كهگيلويه و بويراحمد اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد سوگواره بصیرت عاشورایی بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد