Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین عصر شنبه تیمش در مورد اینکه سمیعی گفته است بازیکنان با نظر گل محمدی جذب می‌شوند گفت: اگر نظر من باشد که تیم ملی را اینجا جمع می‌کنم. ما با توجه به شرایط باشگاه و وضعیت مالی که داریم بازیکنان را جذب می‌کنیم. الان هم با آقای سمیعی صحبت کرده‌ام، فردا و پس فردا خبرهای خوبی می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته وضعیت مالی باشگاه خراب است ولی خوشبختانه همان طور که گفتم بازیکنان به عشق پیراهن پرسپولیس به این تیم می‌آیند و همین کار ما را کمی راحت‌تر می‌کند. تا آخر شب هم خبرهای خوبی می‌شنویم.

منظور یحیی گل محمدی از جمله آخرش خرید قطعی رضا اسدی هافبک دفاعی فصل گذشته سنت پولتن اتریش بود. سرمربی پرسپولیس تصور می‌کرد این هافبک دفاعی ۲۶ ساله که توانایی بازی در مرکز خط دفاع را دارد قطعا قراردادش را امضاء می‌کند اما چنین نشد. شنیدیم رضا اسدی رقمی خواسته است که پرداخت آن از عهده باشگاه خارج بوده است. گویا این هافبک گرگانی ابتدا درخواست ۱۵ میلیارد تومان کرده که مذاکره همان ابتدا به بن بست رسیده است.

باشگاه پرسپولیس مراتب را به یحیی گل محمدی گزارش می‌دهد و او هم دنبال گزینه‌های بعدی از جمله محمد آبشک می‌رود. پس از رسانه‌ای شدن ماجرای محمد آبشک و حضور این هافبک دفاعی در باشگاه پرسپولیس باعث شد رضا اسدی کمی کوتاه بیاید!

ظاهرا رضا اسدی در مرتبه دوم ۳ میلیارد تومان تخفیف داده و حاضر شده است با رقم ۱۲ میلیارد تومان (برای یک فصل!) با پرسپولیس قرارداد ببندد که باز هم توافقی میان طرفین صورت نمی‌پذیرد! با این وجود یحیی گل‌محمدی امیدوار است امروز (یکشنبه) رضا اسدی و مدیربرنامه‌هایش تخفیف بیشتری بدهند تا این بازیکن جانشین احمد نوراللهی شود.

در غیر این صورت محمد آبشک گزینه بعدی سرمربی پرسپولیس برای بازی در این تیم خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس رضا اسدی محمد آبشک پرسپولیس خبر ویژه رضا اسدی محمد آبشک نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر رضا اسدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 15:30 پنجشنبه 17 خرداد در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2026 در زمین حریف به‌مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. پیش از این درخصوص در «فرهیختگان» به این موضوع اشاره کرده بودیم که به‌نظر می‌رسد برای این سفر، شاگردان امیر قلعه‌نویی احتمالا با دردسرهایی مواجه شوند.

بع گزارش فرهیختگان، تا پیش از این هواپیمایی وارش به‌واسطه ارتباط مدیرانش با سرمربی تیم ملی پروازهای اختصاصی و چارتر تیم ملی به کشورهای مختلف را هماهنگ می‌کرد اما از آنجا که به دلایل فنی این ایرلاین توانایی لازم برای اعزام ملی‌پوشان به کشور هنگ‌کنگ را نداشته، فدراسیون فوتبال با درخواست از فیفا این موضوع را مطرح کرده است تا فدراسیون جهانی این مشکل را با تهیه بلیت برای ملی‌پوشان ایران در سفر به هنگ‌کنگ حل‌وفصل کند.

این درحالی است که برای تهیه بلیت ملی‌پوشان برای پرواز به هنگ‌کنگ، امیر قلعه‌نویی لیست خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده که در این لیست نامی از احسان حاج صفی و کریم انصاری‌فرد دو ملی‌پوش باسابقه و البته کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی در این لیست دیده نمی‌شود تا مشخص شود این دو بازیکن در پروسه جوانگرایی امیر قلعه‌نویی برای تیم ملی، نفراتی هستند که از فهرست خارج شده تا جای خود را به جوان‌ترها بدهند.

این دو بازیکن در اردوی اخیر تیم ملی در تعطیلات عید و برای دو دیدار برابر ترکمنستان نیز از سوی قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت نشده بودند تا این گمانه‌زنی شدت بگیرد که سرمربی تیم ملی دیگر قصد استفاده از این نفرات را ندارد. بااین‌حال به‌خاطر درخشش نسبی حاج‌صفی در بازی‌های اخیر تیم باشگاهی‌اش در یونان انتظار می‌رفت کاپیتان تیم ملی برای اردوهای اخیر تیم ملی در فهرست نهایی قرار بگیرد که تا امروز این امر محقق نشده است.


258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901450

دیگر خبرها

  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال