Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهادهای بهداشتی در آلمان و ایتالیا از افزایش بیماران بستری شده در بخش‌های مراقبت‌های ویژه خبر داده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کرونا همچنان بحرانی حل نشده در اروپا باقی مانده و بسیاری مقامات این اتحادیه را درگیر خود کرده است.

تشدید محدودیت‌ها علیه واکسینه نشده‌ها در دستور کار دولت اتریش

جدیدترین اخبار کرونا در اروپا حاکی از آن است که با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در اتریش از پاییز تنها افراد واکسینه شده در این کشور می توانند به برخی اماکن وارد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه دولت اتریش آمده است: با توجه به تغییر زندگی اجتماعی در پاییز تعداد مبتلایان همچنان رو به افزایش می گذارد و میزان واکسیناسیون در بین جوانان همچنان پایین است.

تداوم روند افزایشی مبتلایان در آلمان

"انستیتو رابرت کخ" آلمان هم صبح امروز از ابتلای 8092 مورد جدید به کرونا در عرض 24 ساعت خبر داد که به این ترتیب نرخ مبتلایان جدید در عرض یک هفته در ازای هر 100 هزار نفر به 51.6 افزایش پیدا کرده است. 17 نفر دیگر هم در این مدت در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

جمهوری چک آلمان را منطقه نارنجی کرونایی نامید

جمهوری چک هم با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در آلمان این کشور را به عنوان منطقه نارنجی کرونایی با ریسک متوسط ارزیابی کرد. این خبر را وزارت بهداشت این کشور روز جمعه اعلام کرد.

در جمهوری چک نرخ مبتلایان به کرونا پایین است و شمار مبتلایان جدید در عرض یک هفته به ازای هر 100 هزار نفر 12 مورد است.

ابتلای بیش از 3 هزار تماشاگر فینال مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا به کرونا

در دور نهایی مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا در لندن با ده ها هزار تماشاگر بیش از 3 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند. این از آمار سازمان بهداشت عمومی انگلیس برای دو بازی انگلیس در نیمه نهایی و نهایی در 7 و 11 جولای ناشی می شود که در روز جمعه منتشر شده است. بر این اساس احتمالا حدود 2295 نفر از حاضران در ورزشگاه و اطراف در زمان بازی ها به کرونا مبتلا بودند و حدود 3404 نفر دیگر هم بعد از آن آلوده شدند. در واقع آزمایش کرونا برای دسترسی به ورزشگاه ضروری بود، اما بازدیدکنندگان خود مدرک تست منفی را ارائه می دادند. به ویژه در بازی فینال بین انگلیس و ایتالیا صحنه های آشفته ای به نمایش درآمد و هزاران نفر بدون بلیط وارد ورزشگاه شدند. درگیری های زیادی هم رخ داد.

افزایش بیماران کرونایی بستری شده در بخش‌های مراقبت‌های ویژه آلمان

در ایتالیا هم شمار بیماران کرونایی بستری در اورژانس ها به شدت افزایش پیدا کرده است. بر اساس آخرین اطلاعات به صورت میانگین 4.5 درصد از تخت های مراقبت های ویژه در سراسر این کشور توسط بیماران مبتلا به کووید 19 اشغال شده است. این خبر را وزارت بهداشت ایتالیا در گزارش هفتگی خود اعلام کرد. هفته گذشته کارشناسان این آمار را 3.4 درصد اعلام کرده بودند. بر اساس اطلاعات کارشناسان بهداشت این افراد بستری شده اغلب افراد واکسینه نشده هستند.

ابتلای بیش از 3 هزار نفر به کرونا در فینال یورو 2020/ ضدتبلیغی دیگر برای هواداران انگلیسیتعداد قربانیان کرونا در روسیه از 175 هزار نفر هم عبور کردکرونا در جهان/ عبور شمار مبتلایان از 211 میلیون نفر + جدول تغییراتتعداد کل مبتلایان به کرونا در روسیه از 6.7 میلیون نفر گذشت

نرخ مبتلایان جدید در ایتالیا به صورت میانگین در عرض یک هفته و به ازای هر 100 هزار نفر 74 مورد است.

هشدار آلمان درباره سویه جدید ویروس دلتا

کارل لایترباخ، از مشاوران دولت آلمان هم درباره یک نوع جدید دلتا ویروس هشدار داده است. به گفته وی این ویروس جهش یافته به نام AY.3 در انگلیس و آمریکا در حال گسترش است که احتمالا حتی مسری تر از نوع دلتا است. وی با توجه به خطر این ویروس بار دیگر بر اهمیت واکسیناسیون تاکید کرد.

عوارض واکسیناسیون کودکان در آلمان

موسسه "پاول اوهرلیش"، مسئول ایمنی واکسن ها در آلمان 24 مورد عارضه التهاب عضله قلب بعد از واکسیناسیون کودکان 12 تا 17 سال با واکسن بیون تک را تا اواخر جولای ثبت کرده است. این موارد بیشتر بعد از واکسیناسیون مرحله دوم مورد ارزیابی قرار گرفته است.

آلمان در لیست مناطق خطر کرونایی اسپانیا

وزارت بهداشت اسپانیا هم آلمان را در لیست مناطق خطر کرونایی خود قرار می دهد و از 23 آگوست سراسر آلمان به عنوان منطقه خطر کرونایی ارزیابی شده و محدودیت های سختگیرانه ای علیه آن اعمال می شود. این محدودیت ها البته تا نیمه شب 29 آگوست ادامه خواهد داشت.

مسافران آلمانی واکسینه نشده در سفر به نروژ قرنطینه می‌شوند

همچنین افراد واکسینه نشده از آلمان باید هنگام سفر به نروژ در آینده در قرنطینه قرار گیرند. این خبر را دولت نروژ روز جمعه اعلام کرده و از اعمال محدودیت علیه مسافران از این کشور از روز دوشنبه خبر داد.

افزایش بستری‌های اورژانسی در آلمان

وزیر بهداشت آلمان هم درباره تاثیرات موج چهارم کرونا در کشورش هشدار داده و از تشدید اوضاع در بخش های مراقبت های ویژه خبر داده است.

وی در این باره گفته است: شرایط دوباره تشدید می شود. شمار بیماران بستری شده در بخش های مراقبت های ویژه دوباره افزایش می یابد. 90 درصد آن ها افراد واکسینه نشده هستند. انستیتو رابرت کخ آلمان از آغاز موج چهارم کرونا در این کشور خبر داده است.

جدیدترین آمار کرونایی در کشورهای مهم اروپا

بر اساس جدیدترین آمارها در فرانسه در عرض 24 ساعت 22,319 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 83 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

در انگلیس هم در عرض 24 ساعت 37,222 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 114 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان داده‌اند.

در ایتالیا هم در عرض 24 ساعت 7,220 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 49 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده‌اند

در اسپانیا هم در عرض 24 ساعت 12,450 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 132 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده‌اند.

به این ترتیب بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در فرانسه 6,579,675 نفر از آغاز شیوع کرونا به آن مبتلا شده‌اند و 113,186 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

در انگلیس هم تاکنون 6,428,872 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 131,487 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

در ایتالیا هم بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال 4,471,221 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 128,683 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

آمارها نشان می‌دهد که در اسپانیا هم تا به حال 4,770,453 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 83,136 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

در آلمان هم تا به حال 3,863,451 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 92,465 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اروپا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اروپا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا نفر به کرونا مبتلا شده اند بخش های مراقبت های ویژه مبتلایان به کرونا جدیدترین آمار افراد واکسینه عرض 24 ساعت واکسینه نشده بستری شده تا به حال آلمان هم هزار نفر بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی

سخنگوی سازمان اورژانس کشور، از مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی در سه استان کشور خبر داد و نسبت به افزایش مسمومیت با این نوع از قارچ هشدار داد.

به گزارش ایسنا، بابک یکتاپرست با اشاره به آمار مسومیت با قارچ وحشی گفت: امسال با توجه به افزایش میزان بارش باران، رویش قارچ در طبیعیت افزایش یافته است و متاسفانه از آنجایی که اطلاعات مردم و گردشگران درباره قارچ ها کم است؛ ممکن است عده‌ای با مصرف این قارچ های وحشی، دچار مسمومیت شوند.

وی با اشاره به آمار مراجعان مسمومیت به اورژانس افزود: از هشتم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه و در واقع طی مدت حدود یک ماه، ۵۳ نفر بر اثر استفاده از قارچ وحشی، مسموم شده‌اند. درحال حاضر ۱۴ نفر از این افراد در بیمارستان‌ها تحت نظر هستند. همچنین ۳۹ نفر درمان شده و ترخیص شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: خوشبختانه این مسومیت تاکنون کشته برجای نگذاشته اما لازم است که مردم و به خصوص طبیعت‌گردان از مصرف این قارچ‌ها پرهیز کنند.

وی افزود:متاسفانه میزان مسمومیت ها، نسبت به گذشته سه برابر افزایش یافته بنابراین مسئله باید بیشتر مورد توجه مردم و مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور بیشترین میزان مسمومیت‌ها با قارچ در استان‌های فارس، لرستان و کرمانشاه به ترتیب با ۱۶،۱۳ و ۱۰ نفر بوده است. 

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی