Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@19:03:52 GMT

پرونده سارق سیم و کابل برق بسته شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۶۵۴۹

پرونده سارق سیم و کابل برق بسته شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سردار سعید مطهری زاده فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان "مانه و سملقان" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید 

سارقان محتویات خودرو در بجنورد دستگیر شدند

او  با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق به دستگیری سارق حین سرقت در یکی از روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان شدند، افزود: در بازرسی از داخل خودرو متهم، آلات و ادوات سرقت شامل قیچی‌های بزرگ و وسایل تخصصی بالا رفتن از تیر‌های برق و مقداری سیم و کابل سرقتی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت : متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی اعتراف کرد و گفت: مدتی است با تهیه وسایل و ابزار قطع سیم‌های برق با همدستی سه نفر، اقدام به سرقت می‌کند.

سردار مطهری زاده گفت: متهم به همراه پرونده اولیه تحویل پلیس آگاهی شهرستان شد که در بازجویی‌های فنی پلیس به ۳۴ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح استان خراسان شمالی اعتراف کرد.

او با بیان اینکه از این تعداد سرقت، ۱۲ فقره در سطح شهرستان مانه و سملقان و ۲۲ فقره در شهرستان بجنورد انجام شده استان گفت : پلیس ۳ نفر از همدستان متهم را شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت سیم و کابل نیروی انتظامی خراسان شمالی سیم و کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با اقدامات و رصد‌های اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و دستگیر، که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌ها سارق به ۱۳ فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قاسمی در پایان از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین