Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، غلامرضا قائدامینی گفت: محدودیت‌های جدید کرونا در نبرد با پیک پنجم شیوع ویروس از سوی اصناف و کسبه در شهرستان شهرکرد ۹۹ درصد رعایت شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: در سایر شهرستان‌ها نیز رعایت محدودیت‌ها با همکاری خوب اصناف همراه شده است، اما در مجموع ۱۰ واحد صنفی ناقض بهداشت، پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای واحد‌های صنفی متخلف علاوه‌بر تشکیل پرونده و معرفی به تعزیرات، پلمب ۲ هفته‌ای اعمال می‌شود.

قائدامینی نظارت بر بازار استان را در دو نوبت صبح و عصر اعلام کرد و گفت: در شهرستان شهرکرد سه گروه ۲ نفره در صبح‌ها و سه گروه در عصر‌ها بر اصناف نظارت دارند و در هریک از شهرستان‌های دیگر یک اکیپ در هر ۲ شیفت صبح و بعدازظهر فعال است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به جز اصناف گروه شغلی یک، سایر اصناف باید به طور کامل تعطیل باشند، اظهار داشت: این در حالی است که در خصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در گروه شغلی یک نیز نظارت‌ها سختگیرانه است و چنانچه تخلفی گزارش شود مطابق قانون با آن واحد صنفی برخورد می‌شود.

قائدامینی خاطرنشان کرد: در گشت‌های مشترک، بازرسانی از مرکز بهداشت، اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی نیز حضور دارند.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون نظارت چهارمحال و بختیاری محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مصطفی حیدری افزود: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.
شهردار شهرکرد هم در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد آغاز شده که مرحله نخست ان خرداد به بهربرداری می‌رسد.
واحدیان افزود: کل طرح تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا